Jurnal intarziat…


ImagineHabar nu aveam ce zi este azi, stiu doar ca este inca Paste, mi-am amintit cand am vrut sa bag la spalat…nici nu are importanta ce zi este, nu ma ajuta nici una din zile, imi pare rau doar ca am uitat sa fac jurnalul de Duminica, imi promisesem ca ma voi tine mereu de el, orice ar fi, insa v-am mai zis eu ca sunt o dezordonata si o uituca.

Sapatamana trecuta a fost una grea, cu lacrimi, sentimente de vinovatie, cu certuri si impacari, cu reprosuri nefondate….a fost si mi-o asum, au mai fost si altele si vor mai fi, inca nu ma vad capabila sa imi fac ordine in viata, nu acum…nu stiu de unde sa incep.

Dupa ziua in care l-am dus pe Denis, am uitat complet fiecare zi ce era si urma sa vina, ca a fost joi sau vineri, sambata sau Pastele, aproape ca nu a contat. Am facut curat si am gatit, m-am uitat la emisiunea mea preferata Mireasa pentru fiul meu, ieri am fost la un gratar la niste prieteni, iar azi am ajutat la bucatarie putin si mi-am pus unghiile cu gel, ca ma tineam de 5 luni, sa-mi fac ,,gherute”.

Deci saptamana asta a fost cam asa:

In casa – curatenie

Afara- cred ca frig, doar m-am uitat pe geam( cu exceptia zilei de ieri)

In bucatarie- de toate, dar nu a contat nimic

In suflet – o mare dezordine

Ce ascult- nu imi amintesc sa fi ascultat muzica, dar voi pune acum ,, Taxiiiii du-ma unde vreiiiiiiii”'( la maxim chiar)

O dorinta- Sa mai spun?Se va regasi in fiecare fila din jurnalul meu dorinta de a fi cu Denis non stop.

Sunt recunoscatoare- Pentru faptul ca Dumnezeu imi da cat pot sa duc, oricat de greu ar fi, invat sa fiu puternica.

Ce am invatat- Ca si oamenii rai au suflet si ca …uneori oamenii buni, sunt si rai.

Cam asa a fost saptamana trecuta si sper ca zilele ce au ramas din asta sa fie ceva mai bune.

Voua va doresc o saptamana cu mult soare in suflete si va imbratisez tare de tot!

 

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

8 gânduri despre „Jurnal intarziat…”

  1. Multumesc de urare,si eu te imbratisez.Si cat despre ceea ce ti se intampla… incearca sa fii tare,stapana pe tine si pe actiunile tale si sa nu lasi persoane nesemnificative tie sa iti fure lacrimi,te rog.Nu merita,si tu meriti sa zambesti si sa fii fericita,chiar daca acum ti-e greu.Va iesi soarele si pe strada ta! :*

    1. Nu pentru ca persoanele nesemnificative nu imi fura lacrimi. Doar celor ce le dai o parte din tine si fug cu ea, le dai prilejul sa se bucure de lacrimile tale::*O sa zambesc mai mult, promit:*

Lasă un comentariu