Hristos a Inviat !


Timpul si starea de spirit nu mi-au permis sa intru sa va las gandurile mele sincere, insa niciodata nu este tarziu.

Anul asta, cred ca este prima oara cand nu trimit si nu prea primesc mesaje de Paste! In sfarsit, imi doream sa se intample asta, pentru ca sunt destul etichetata pe facebook de oameni ce nu ma cunosc dar imi ureaza toate cele bune.

Nu va voi spune ca trebuie sa fim mai buni, doar pentru ca este  Pastele, asa ar trebui sa fim in fiecare zi. Nu, vreau doar sa va spun ca va doresc tuturor lumina in suflet, oricat de ,,rai” am fi, cu totii avem nevoie de ea.

Daca ma intrebati pe mine, este o zi ca oricare alta, in care nu fac fapte bune si nu gandesc curat, doar pentru ca trebuie.Sunt la fel ca in fiecare zi. Tot ce simt mai mult decat in oricare alta zi, se numeste liniste sufleteasca, nu stiu de ce , pentru ca nu m-am spovedit, insa asta simt azi si este singurul sentiment ce ma incearca.

Va imbratisez si ma retrag cu un zambet, pentru ca acest capitol cu urari de bine, nu ma caracterizeaza!

HRISTOS A INVIAT!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

16 gânduri despre „Hristos a Inviat !”

  1. Nici eu nu m-am spovedit, nici eu nu-s altfel – mai buna sau mai rea in ziua de Paste -, dar, inconstient, poate, sufletele noastre simt miracolul acestei zile. Poate de aceea e atat de liniste.
    Paste fericit !

  2. Nu trebuie sa te simti vinovata.Sincera sa fiu nici eu nu am exagerat cu urarile de paste,nici nu am incercat…nu simteam nevoia si pur si simplu imi doream sa fiu doar eu cu gandurile mele.Prea s-a facut tam-tam de sarbatori cu mesaje si toate cele…Daca de Craciun am trimis pana si la necunoscuti mesaje ,acum,de paste nu am trimis nimic.Eu stiu ca cine a vrut sa isi aminteasca cu adevarat de mine a facut-o si nu prin intermediul mesajelor.Asadar,te incurajez,sa nu te deranjeze lucrul acesta.La urma urmei,nu esti nici singura,nici ultima care a sarit peste „traditia asta”.Ah,si ca tot veni vorba,un paste fericit si de la mine,caldura in suflet si speranta pentru ziua de maine :*!

Lasă un comentariu