Asta sunt eu


  • Am fost geloasa, fara motive.
  • Am tradat, chiar daca nici macar o data nu am avut intentia asta, totusi am facuto si nu e loc de scuze
  • Mi-am cerut iertare de multe ori fara sa simt asta cu adevarat, doar de dragul de a pastra oameni langa mine, oameni pe care ii iubeam
  • Am fost umilita si m-am intors din drum de zeci de ori, pentru ca am incercat sa vad mereu sufletul omului altfel decat mi se demonstra.
  • Mi s-a luat copilul de langa mine, dar am iertat si nu m-am razbunat niciodata
  • Am fost judecata ca nu sunt o mama buna, dar nu m-a intrebat nimeni cate nopti nu am dormit, cate lacrimi am varsat si cate secunde din viata mea gandul meu a fost acolo la el, la particica din mine
  • Am judecat si eu oameni pe care nu i-am inteles niciodata de ce se hranesc din durerea mea, poate ca aveau motivele lor, nu sunt eu cea mai buna
  • Am iertat minciuni, pe care am spus ca nu le voi trece cu vederea niciodata
  • Am jucat un ,,rol” de dragul unei casnicii pe care mi-am dorito mult
  • Am ranit oameni ce m-au iubit, prin prisma alegerilor mele de a-mi trai viata asa cum consider
  • Am vorbit urat oamenilor ce mi-au vorbit urat, acum regret …imi dau seama ca trebuia doar sa plec
  • Am mimat fericirea cand sufletul imi plangea, am fost falsa
  • Am lasat oameni sa creada ce vor despre mine nu am facut nimic sa le arat cine sunt defapt, am pierdut
  • Am jurat ca nu voi mai iubi, dar am uitat ca nu sunt din fier si iubesc din nou
  • Am fost rea de multe ori, am crezut ca asa nu voi mai suferi
  • Am dezamagit oameni ce credeau in mine, nu am fost asa cum paream in ochii lor
  • Am parasit oameni ce au ramas raniti in urma mea si am fost ranita de oameni ce m-au parasit
  • Am inteles tarziu ca suntem diferiti si am acceptat greu parerile contradictorii
  • Am preferat sa plang cand as fi putut sa spun ce doare
  • Am ales sa fiu singura cand multi doreau sa-mi fie aproape
  • Mi-am dus singura greutatile, dar pe altii i-am ajutat sa le duca pe ale lor
  • Uneori am mintit  de dragul de a nu rani, desi calitatea mea numarul unu este ca sunt om sincer si direct
  • M-am lipit de oameni ce poate nu ma doreau langa ei, am fost egoista
  • M-am luptat cu propriile sentimente toata viata mea, inca mai fac asta
  • Sunt sincera si micinoasa
  • Sunt corecta si falsa
  • Sunt puternica si slaba
  • Sunt un om frumos si urat
  • Sunt de acord si impotriva
  • Sunt toleranta si stricta
  • Sunt adevarata si falsa
  • Sunt un zambet si o lacrima
  • Sunt comunicativa si inchisa
  • Sunt cea mai buna si ce mai rea
  • ASTA SUNT EU IN VIATA MEA !SUNT OM,fac lucruri bune si rele!Si vreau sa fiu acceptata sau respinsa  pentru ceea ce sunt eu,nu pentru ceea ce vor unii sa creada ca sunt.

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

24 de gânduri despre „Asta sunt eu”

      1. Eh, măcar să ne preface că îi ignorăm, nu trebuie să le dăm satisfacţie cât sunt de faţă (când nu sunt…)… Dar până la urmă, cine ne iubeşte, ne iubeşte aşa cum suntem, bune, rele..

  1. Bravo ție, Raluca! Dă-ți voie să fii tu, căci fiind tu, vei descoperi că renunți încet-încet la părerea bună sau rea a celorlalți. Că te vei bucura de viață așa cum e ea. Și e frumoasă, o tot văd cu ochii mei. 🙂

      1. Foarte bine! Când o înjuri, poate-ți vine să-i zici „să te f…!”. Deci, tot iubire e, nu? 😀

      2. Ți-e rușine?! Da, și mie îmi este, că n-am făcut niciodată așa ceva, nu știu cum e. 😀

      3. A, dar nici eu n-am zis s-o faci în public. 😀 În dormitorul tău personal. Ce fantezie cu viața! 😀

      4. E super tare, am încercat eu. 😀 Îți povestesc, dar nu aici, că m-aude lumea. 😀

  2. Esti un om ca toti oamenii. Important este ca tu sa fii multumita asa cum esti : cu bune si cu rele pentru ca toti suntem la fel, nimeni nu este perfect decat Dumnezeu si Creatia Lui. Oamenii care vor sa te schimbe nu sunt corecti, sunt egoisti si mai bine lipsa decat cu oameni de genul in preajma. In viata noastra suntem singurii care ne dam valoarea la modul obiectiv si nu trebuie sa asteptam de la nimeni nimic. Cand vom reusi sa ne cunoastem cu adevarat atunci vom putea sa indreptam ce nu ne place la noi , sa fim mai ponderati cu ceea ce ne place sa nu picam in pacatul trufiei si a iubirii necontrolate. Nu da voie nimanui sa-ti dirijeze viata si asuma-ti responsabilitatile. Sa nu uiti ca fericirea exista in fiecare dintre noi doar de noi depinde sa o scoatem la indemana . Viata trebuie pretuita pentru ca nu este ceva ce ne apartine ci este un dar deci sa ne purtam vis-a-vis de ea cum se cuvine. Te pupic si am incredere in tine ca esti o fata puternica cu toata fragilitatea si sensibilitatea care apare in tot ceea ce scrii.

Lasă un comentariu