De asta fug barbatii…


Imagine

Se spune ca barbatilor le plac doamnele,gospodinele si ,,bunaciunile” iar eu cred asta ,insa sunt convinsa ca nu vor trei femei odata,exista chiar o zicala pe tema,,cum vrea barbatul sa fie femeia lui, acasa,in pat si in societate”

Eu nu sunt pshiolog si nu stiu prea multe despre ,,mintile oamenilor”,insa sunt om ,traiesc alaturi de oameni si in special printre femei.Am auzit povestile multor femei ce au fost inselate,le-am ascultat,le-am incurajat si niciodata nu am fost falsa,cu riscul de pierde multe prietene mi-am spus punctul de vedere ,o parere ce nu dadea dreptate femeii inselate.

Eu cred ca un barbat nu va fugi de langa o femeie daca nu gaseste masa pusa zilnic,insa cred ca va fugi atunci cand aceasta nu se mai ingrijeste,cand trece pe langa oglinda din baie si nu observa ca este aburita,cand parul de pe picioarele ei este cat al lui,cand vopseaua este deja stearsa de pe par si varfurile despicate,cand sanii ajung pana la buric,iar ea nu are nici un complex,cand …cand..cand..Nu as vrea sa jignesc pe nimeni,sunt femeie si am spus de foarte multe ori ca pentru mine asta este un dar ceresc,este minunat sa fim femei,insa unele s-au vrut cu siguranta a fi barbati,desi in zilele noastre si ei se epileaza sub brat si se ingrijesc foarte mult.Daca un barbat inseala ori paraseste astfel de femeie,eu ma inclin in  fata lui pentru ca asta inseamna doar ca el vrea cu adevarat o femeie langa el. Stiu,imi voi pune multe femei in cap ,multe vor crede ca eu ma dau cea mai perfecta femeie,insa sa stiti ca nu este asa….si eu gatesc,si eu am fost mama de nou nascut si am pierdut nopti la rand,si mie imi venea sa imi trag plapuma in cap de fiecare data decat sa ma bag sub dus si eu am fost grasa dupa sarcina,desi toata lumea imi spunea ca sunt perfecta si eu am fugit uneori de oglinda,insa m-am intors mereu la ea si niciodata nu am adormit fara sa imi ingrijesc corpul,macar cu apa si sapun ,macar sa imi simt picioarele,mainile si alte zone intime fara de par…toate avem zile proaste ,insa sa nu uitam ca femeile trebuie sa fie delicate si ca prin asta sunt barbatii atrasi de noi. Sunt multe femei care cuceresc tocmai cu faptul ca sunt foarte ingrijite,dar dupa ce devin sotii le inseala sau parasesc barbatii pentru ca nu mai sunt deloc ingrijite.

Se stie,suntem facuti din sex,sau dragoste cum vreti sa spuneti…insa se mai stie si ca unele femei dupa ce se casatoresc ,,au dureri de cap” ,,ameteli” ,,greturi” ,,sunt obosite”,nimic mai adevarat,toate trecem prin starile astea,insa unora li se intampla sa fie asa zi de zi si sa ofere,,dragoste sau sex” o data sau de doua ori pe luna,ma rog zic si eu ca nu am stat la fundul nimanui,insa stiu din auzite ca sunt multe femei pe care sexul nu le atrage. Barbatul vrea si cand este obosit,vrea si dupa ce mananca,vrea si cand este la munca,vrea aproape oricand…si cu toate astea se multumeste si odata pe zi…sau chiar mai rar,altii si o data pe saptamana,dar mi-e mila de cei ce primesc o data pe luna.Defapt imi este mila de femeile lor pentru ca vor ramane plangand si blamand barbatul ca le-a parasit sau inselat.Da,te-a parasit femeie,pentru ca tu nu-i faci sex oral,pentru ca ai prejudecati,pentru ca tu adormi inainte sa vina el langa tine in pat,pentru ca tu faci sex o data pe luna si atunci te gandesti la ce a mai facut Bianca Dragusanu…de asta acum barbatul tau este in patul alteia care traieste clipa si care nu are prejudecati.

Barbatii mai parasesc femeile sau le inseala atunci cand nu iubesc si pretuiesc femeia de langa ei,iar asta se poate rezolva cel mai usor prin a fi demna si a face bagajul respectivului,pentru ca dragostea cu sila nu se poate.

Ps: Probabil ca voi fi judecata de femei ,insa imi asum cele spuse pentru ca asta este parerea mea. Nici eu nu am fost perfecta,nici eu nu am fost innebunita dupa sex,nici acum nu sunt,insa am realizat ca este important si ca ajuta o relatie si mai mult decat atat m-am gandit mult inainte sa postez asa ceva,insa sunt sincera si directa mereu,nu as vrea sa supar pe nimeni niciodata ,nu sunt de partea barbatilor,nici vorba…vreau doar sa nu mai vad in jurul meu femei neingrijite,cu prejudecati legate de sex,nesatisfacute si mereu inselate sau parasite,vreau sa invatam sa pastram barbatii langa noi si sa fim demne de iubire si respect!

Va imbratisez cu drag,FEMEI!Imagine

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

29 de gânduri despre „De asta fug barbatii…”

  1. Uff, complicată treabă şi complexă.
    Vezi tu, atunci când femeilor li se lasă sânii, pe certificatul de căsătorie praful e deja de două-trei degete şi atunci intervine altceva. O relaţie se poate eroda în timp şi acel respect sau obişnuinţa, nu mai sunt în măsură să salveze relaţia.
    Pe de altă parte, în cuplurile cu mulţi ani în spate, se mai trece cu vederea o mică „neglijenţă”. Şi de cele mai multe ori, un bărbat căsătorit care vrea doar sex şi acasă nu e satisfăcut, găseşte fără să îşi părăsească soţia. Dacă totuşi o părăseşte, înseamnă că erau mai multe lucruri care nu mergeau acolo…
    Revenind la îngrijirea de care spuneai, în primul rând asta înseamnă respect de sine. Te îngrijeşti pentru că te respecţi. Şi înseamnă şi bun simţ. DAR! Sunt multe cazuri în care femeia are chef de orice altceva, mai puţin de sex, atunci când iese de la duş şi soţul ei vine râgâind bere şi se trânteşte lângă ea cu tot cu papucii în picioare.
    Vezi? Sunt multe aspecte pentru că ai atins şi relaţiile de durată şi mi-e greu să delimitez subiectele….

    1. Faza cu lasatul sanilor,este un subiect care doare …insa tocmai asta doream sa spun,ca nu pe toate! Sanii nu se lasa neaparat dupa o perioada lunga de casnicie,sanii se lasa si la 27 de ani dupa ce ai un copil si o casnicie de 2-3 ani,asta nu inseamna ca sotul trebuie sa te paraseasca.Exemplul cu sanii a fost doar un alt aspect neglijat de unele femei. Si ai dreptate,la ,,ruperea unei casnicii” contribuie mai multe aspecte,dar faptul ca femeia sau barbatul nu se ingrijesc si faptul ca femeia sau barbatul nu mai doresc a face ,,dragoste” eu cred ca astea duc in primul rand la monotonie in relatie,sau daca se termina …s-a terminat si iubirea.

  2. Este foarte adevarat ceea ce spui tu,nu te contrazic…insa poate nu m-am facut inteleasa.Eu m-am referit la femeile ce au prejudecati legate de sex,nu la cele care refuza sexul atunci cand vine el ragaind ,pentru ca asa cum sunt femei neingrijite sunt si barbati,,libidinosi”le spun eu,insa de data asta faceam referire strict la femei la care te uiti si nu iti vine a crede ca este femeie,cred ca toti am cunoscut femei ce chiar nu se ingrijesc dar daca le inseala barbatii sunt in stare sa moara. Si toti am cunoscut femei carora nu le pasa daca barbatul este satisfacut la pat,sau nu…ca nu ai chef azi si maine si inca de 3 ori luna asta de sex este una…dar sa nu ai aproape in nici o zi,este altceva. La fel si cu ingrijitul,crede-ma ca am vazut multe femei ,,chiar neingrijte” dar care ziceau de vecina:o vezi pe aia?uite ce miroase dupa ea a parfum,uite ce blond si-a pus pe par,uite ce unghii are,merge la salon…astea despart familii…etc…eu strict la genul acesta de femei fac referire.Nici eu nu fac sex in fiecare zi si nici nu ma aranjez zilnic,nici nu merg la saloane ,insa niciodata nu as aparea in patul barbatului de langa mine mirosind a ,,prajeala de la tocanita de cartofi” sa-i intorc spatele si sa-i spun noapte buna.

    1. Mi-a placut, ai dreptate. E un subiect vast, ce-i drept. Si totusi stau si ma gandesc ca sunt si femei multe care se ingrijesc permanent si totusi si ele sunt parasite, nu?

      1. Da. Sunt multe, bineinteles ca nu numai cele ce nu se ingrijesc sunt parasite. Moitvele pentru care sunt parasite, sunt multe. si cu barbatii este la fel:)
        pupici

      2. Bine spus …femei din inalta societate, superbe, deștepte, si devreme acasa si tot sunt înșelate.

    2. Stii, nu iti dau dreptate. Chiar tin sa te contrazic. Am fost inselata, o singura data. Sunt genul de femeie care se ingrijeste, miroase frumos si acapareaza privirile barbatilor atunci cand intra intr-o incapere. Niciodata nu s-a pus problema sa miros a tocanita atunci cand imi venea iubitul acasa. Sa nu am chef de sex deoarece ma doare capul sau sa imi fie lene sa ma epilez pe picioare sau altundeva. Sunt una dintre cele mai ingrijite femei si, cand zic asta, iti dau dreptate atunci cand faci referire la acele femei puturoase care stau imbacsite sau se tund scurt pentru ca efectiv le este lene sa se spele pe cap mai des.
      Inselatul nu are legatura cu aspectul fizic, decat in 10% din cazuri. Am vazut femei urate ca foamea si neingrijite, alaturi de barbati frumosi care le pupau mainile si le vorbeau frumos si aveau grija de ele. Cred doar ca este vorba numai de frustrari ale barbatului, de faptul ca unii dintre ei asa sunt facuti sa fie, indiferent de cum arata persoana de langa ei sau cum se comporta. Uneori pur si simplu nu ii poti controla, asa sunt ei, sunt animale. Daca ai citi o carte de psihologie, ai intelege ca la ei este un instinct primar. Am citit o carte foarte buna pe care ti-o recomand, unde explica foarte clar de ce oamenii in general inseala. Se numeste „Cum sa fim fericiti in cuplu. Intre fidelitate si infidelitate”.

      1. Dana, eu nu te contrazic. Este drept ca am vorbit din ceea ce stiu, ce am vazut, nu din cartile pe care le-am citit.Motivele pentru care suntem inselati sunt multe, de ambele parti. Si eu am fost inselata si evident ca nu din cauza ca nu m-am ingrijit ci pentru ca celalta era mai bogata. Ma rog, nu te contrazic, ai dreptatea ta, insa…sunt convinsa ca si eu o am pe a mea. te pup

  3. Tot ce s-a scris , este corect. Dar, ma intreb, de ce sunt atatea despartiri, divorturi, in „lumea buna”, acolo unde nimic din ce inseamna neingrijit nu-si are locul? In alta ordine de idei, se spune ca dupa zeci de ani de casatorie, primeaza respectul fata de cel cu care ai imbatranit alaturi. Cu siguranta, nu sunt doua casnicii identice…

    1. Este adevarat,o casnicie se bazeaza in primul rand pe respect,iubire,devotament,incredere.O casnicie are urcasuri si coborasuri si da,fiecare casnicie este unica.Pobabil ca titlul acestei postari trebuia sa fie..,,de asta fug unii barbati”caci probabil nu toti. Vorbind despre lumea buna,ea obisnuieste sa isi spele rufele in public si cum televizorul ne prezinta si cele mai intime aspecte ale vedetelor,imi amintesc de un divort…al Gabrielei Cristea.Mie imi place foarte mult,insa dupa divort s-a transformat…arata impecabil si stiu ca fostul ei sot a facut o afirmatie,defapt mai multe,gen:,,asa am cunoscuto pe Gabriela,dar in ultimul timp iesea din casa si nu se mai uita ce pune pe ea se neglija foarte tare,de multe ori am dormit separati,nu ma mai atragea deloc,insa acum straluceste”’cam asa,sau ceva de genul spunea fostul ei sot….deci nu stim cum este nici viata celor din ,,lumea buna”.Multumesc ca ai trecut pe la mine:*

  4. Fiecare om este o entitate unica. Barbatii ca si femeile sunt diferiti in functie de caracter, educatie, inteligenta si moralitate. Acum nu mereu oamenii se casatoresc din dragoste chiar daca nu mai suntem in secolul 17-18 cand erau aranjate casatoriile si-n zilele noastre unele familii isi educa copiii sa primeasca din punct de vedere material o relatie care mai apoi devine o casatorie. Neexistand sentimente decat din punct de vedere material sigur ca in timp se poate intampla daca nu apar sentimente de iubire si ajungerea la divort. In casnicie este f. important pe langa iubire care trebuie insotita de prietenie, respect, toleranta si uneori chiar si compromis sa nu fie o lupta a orgoliilor, geloziile care dupa parerea mea apartin oamenilor care nu sunt evoluati spiritual, sunt mai apropiati de forma animalica. Pentru ca la tv ni se arata numai despartiri la asa numitele vedete trebuie sa ne uitam la aceste persoane care practic se casatoresc si divorteaza numai in ideea ca se aleg cu sume frumusele de bani . Nu merita sa fie luati de ex. Gabriela Cristea este o femeie deosebita iar fostul sot care se stie f. bine ce caracter josnic are nu trebuie crezut la tot ce spune. Eu de cand o stiu pe Gabi de la tv desigur nu am constatat niciodata o delasare la ea. Faptul ca a avut o perioada cand era mai plinuta a fost de inteles pentru ca avand hipotiroidie la aceasta boala te ingrasi numai cu gandul dar cand si mananci cu adevarat. Ea pe fond de stress si fiind o femeie careia ii place sa gateasca sigur ca nu prea si-a pus opritor la pofte dar pana la urma cand a vazut ce afemeiat are langa ea s-a motorizat si s-a lasat de fumat, a facut tot posibilul sa intre intr-un program ca sa nu se mai ingrase si acum arata excelent si a reusit sa gaseasca pe cineva care sper sa fie sincer.
    In alta ordine de idei nu putem judeca pe nimeni si trage concluzii pripite. Sigur ca acum sunt posibilitati sa te ingrijesti singura acasa fara bani prea multi. Important este sa reusesti sa-ti dramuiesti timpul in asa fel incat sa cuprinzi totul , serviciul, casa, copii si menajul. Daca unele femei au sansa sa-si intalneasca cu adevarat jumatatea vor fi ajutate si totul va fi facut in doi daca nu, vai de sufletul lor. Sunt barbati care au fost crescuti in mod egoist si prost de catre mamele lor si de la astia te astepti oricand la surprize neplacute oricat de ingrijita si fara prejudecati ar fi o femeie. Barbatii prin natura lor sunt creati sa fie cel putin bigami, ei niciodata nu se vor opri la o singura femeie important este sa stie cum sa faca ca femeia pe care o iubesc sa nu poata sa-l suspicioneze niciodata. La fel si o femeie inteligenta nu-si va cicali sotul cu tot felul de nimicuri si nu-i va reprosa mereu ca aia nu a facut, ca aia nu face, etc . si mai ales in prezenta cuiva. Sunt multe motive si de o parte si de alta cand se ajunge la divort sau cand ajung sa sarbatoreasca nunta de aur. Totul depinde de noi ca oameni indiferent de ce sex suntem cum ne intelegem, asternem viata si cat de fericiti vrem sa fim. De regula oamenii cauta mereu un vinovat fara sa-si analizeze mai intai propria persoana.

  5. Da, am inteles dar eu am scris mai general. Titlul era mai apropiat de ceea ce vroiai daca nu suna asa general 😀 Oricum este un subiect vast pe care poti sa-l abordezi pe bucatele. Te pup 🙂

  6. Hello Cocktail … in general ai dreptate … dar am citit reteta unui barbat, care spune asa:

    „Uneori, ceea ce se întâmplă, se întâmplă firesc. Și dacă într-o dimineață te-ai trezit fericită culcată pe umărul lui, înseamnă că s-a întâmplat. Atunci tu, femeie frumoasă, înflorești ca un trandafir de iarnă, cules dintre mâinile sale ce te cuprind. Atunci voi, ființe feminine, faceți lucruri care depășesc orgoliul, gesturile și toată lumea ce se rotește în jurul vostru.

    10 lucruri pe care trebuie să le faci cu un bărbat…

    Fii simplă!

    Fii simplă alături de el. Fii așa cum ești tu. În ziua în care a decis să îți scrie numele adânc pe inimă, a decis și cu cine să împartă această zi. Cu tine! Fii fericită ținându-l de mână, și nu încerca să creezi baricade pline de cuvinte și mofturi mărunte. Nu îl sufoca cu întrebări, și nici cu mesaje. Da, îi place când îți manifești dragostea față de el, dar îi place să fie o dragoste sinceră. Nu poseda. Oferă-i libertatea să aleagă. Dacă va dori să rămână, va rămâne. Nu încerca să pari altfel, să pui în față orgoliul feminin chiar și când nu ai dreptate. Greșeste și el, dar greșești și tu. Construiește și el, construiește și tu. Nu-ți asuma întreaga dragoste, ai putea ramâne cu ea, doar cu ea. Și nu plânge fără motiv, pentru că el vrea să plângi doar de bucurie.

    Iubește-l!

    Iubește-l așa cum numai tu știi. Ghicește-i dorințele și zilele când e obosit. Iartă-l dacă îți cere sincer iertare. Iartă-l dacă nu știe să facă gesturi romantice, și cuprinde-l când apare la ușa ta cu un buchet. Acceptă trecutul lui și fii parte din planurile sale de viitor. Trimite-i un mesaj când e ocupat prin oras, un răspuns la florile trimise pe facebook și un sărut când te ia prin surprindere. Iubește-l dacă merge cu mașina sau e în troleibuz. Sau când vă plimbați ore în șir pe jos. Iubește-l pentru ceea ce este, natural și cu toate neajunsurile. Vezi ca iubirea asta să ajungă și după 30, și după 40 de zile..sau ani. Iubește-l când e îmbrăcat elegant sau apare în fața ta doar în chiloți. Nu inventa dragostea, ci doar construiește-o alături de el. Creând, dorind, iubind!

    Bucură-te de el!

    Chiar și atunci când doarme. Când te privește cu ochii, când mănâncă în fața ta o bucată de tort, când îți alungă un puf zăpăcit de pe haină. Când te așteaptă fără să adoarmă atunci când te reții la serviciu și când se trezește întinzând fericit mâinile spre cealaltă parte a patului, știind că ești acolo. Când te sărută pe neașteptate, când te ia în brațe în mijlocul străzii și se laudă în fața tuturor prietenilor că te are aproape. Bucură-te când el e bucuros și când te face pe tine la fel. Când e cu tine și când e în gândul tău. Bucură-te că tu ești prima care știe de succesele sale, și tot prima poți să îl cuprinzi când ceva nu-i merge. Bucură-te când e ca un copil și când ia decizii. Bucură-te că mâine dimineață vei primi de la el un mesaj de dragoste. Iar seara un sărut de dor.

    Stârnește-i imaginația!

    Atunci când ești într-o pijama călduroasă, în haina de iarnă cu puf sau când nu ai nici o haină pe tine, arată-i că îți pasă: de ceea ce gîndește și ceea ce vede. Bărbații mai iubesc și cu ochii, uneori doar cu ochii. Și atunci când te dai cu parfum de femeie cuceritoare, și atunci când câteva fire de păr nearanjat îți trec peste ochi. Nu este neapărat să îți cumperi cea mai la modă rochie, și nici să folosești cele mai sofisticate trucuri în arta seducerii. Pricepe-i gusturile și dorințele bărbătești, atinge-l, cuprinde-l, întreabă-l. Apari în fața lui în lenjeria făcută cadou de el. Surprinde-l cu ceea ce ești. Fii diferită față de altele, așa cum altele sunt diferite una de cealaltă. Vorbește-i cu ochii, cu buzele, cu mâinile, cu șoaptele. Bărbaţii au şi ei instincte, dorinţe, plăceri.

    Spune-i ce simți!

    Atunci când între voi există ceva și ceea ce există se numește dragoste, ea trebuie spusă și înțeleasă. Dragostea are cuvinte, simțuri, atingeri și șoapte spuse la ureche. Dragostea are ochi pe care să-i privești și buze pe care să le săruți. Mâini pe care să le atingi și gât după care să îți încolăcești ale tale mâini. Uneori, ”Te iubesc” nu este spus în cuvinte. Uneori, ”Te urăsc” este spus doar în cuvinte, neînţelese. Spune-i când e bun și când nu e bun. Spune-i când ai probleme: doar că fă-o deschis, sincer și fără să te plângi pe toată lumea din jur. Nu-l acuza că tace, poate tu ești prima care trebuie să vorbească. Spune-i că sărută bine și e bun în pat. Sau nu. Pentru toate emoțiile din lume există câte un cuvânt. De cele mai multe ori e suficient să-i vorbești ca lucrurile să o ia din loc.

    Oferă-i libertate!

    Folosește-te de toate lucrurile în comun pe care le aveți. Până în momentul când îți cere să îl lași. Dacă va vrea să faceți lucruri împreună, o va face. Singur îți va oferi libertatea și fiecare clipă din viață. Nu-l impune să fie prezent atunci când nu vrea. Libertatea de a alege probabil e cel mai puternic motiv să rămână alături. Cucerește-l cu personalitatea ta, și nu cu prezența ta, oriunde și oricând. Dragostea nu se numără în secundele petrecute împreună, ci în clipele în care vrea să fiți împreună. Nu-l urmări pas cu pas, căci urmele sale se vor pierde adânc în zăpadă. Liber nu înseamnă să fie independent de tine, ci să fie dependent pentru că așa dorește.

    Dezbracă-l!

    De toate gândurile și emoțiile pe care le trăiește alături de tine. Ajută-l să simtă. Cunoaște ce simte. Descheie-i nasturii de la cămașă și rămâi suspendată cu mâna pe pieptul său. Alungă-i toate neînțelegerile ce se aștern peste dânsul ca niște haine de fier. Dezbracă-l, pentru că îi place. Și îmbracă-i cămașa dimineața, pentru că tot îi place. Dă-i motive să te cucerească. Cere-i motive să îl uimești. Surprinde-l gol pe o margine de pat și cuprinde-i sufletul cu mâinile. Aruncă departe orice fel de haină. Țoale sau gânduri. Goi, vă veți cunoaște cel mai bine. Gol, nu îți va ascunde nimic.

    Ascultă-l!

    Într-o zi, se va așeza cuminte lângă tine și îți va zice hotărât: vreau să îți spun ceva! Atunci nu va trebui să te uimești, să fugi sau să cauți răspunsuri. Atunci va trebui să asculți. Așa că, ce nu ar zice, ascultă-l. Ascultă-l când îți face declarații și când te cuprinde cu vorbele de bărbat decis să te surprindă. Ascultă-l când e furios și când e ca un copil. Ascultă-i bătăile inimii dimineața: ele îți vor spune dacă e fericit lângă tine. Ascultă și răspunde. Nu asculta de el ca de un zeu, pentru că zeii nu ascultă și ei la rândul lor. Ascultă-l când vă certați și când vă iubiți. E cel mai important lucru. Pentru că atunci când va certați, nu înseamnă că nu vă iubiți. Iar atunci când nu vă certați, nu înseamnă că vă iubiți!

    Fii atentă la gesturi!

    Sărută-l pe obraz când e nebărbierit, pentru că îl adori așa și nu altfel. Nu vorbi prostii la orice replică. Îți va zâmbi privindu-ți buzele cum spun cuvinte fără sens și apoi nu îți va mai zâmbi niciodată. Să știi că fiecare bărbat își asumă rolul de erou. Și în primul rând el va dori să fie eroul tău. Deci nu îi refuza ajutorul, nu refuza umărul și sărutul său pe frunte, nu refuza să accepți uneori și capriciile lui bărbătești. Nu contezi doar tu, nici doar el, conteaza voi! Voi doi! Fă-l să se simtă util, iubit și înțeles lângă tine. Bărbatul nu e ca o bucată de tort dulce pe care ai vrea să o ai mereu în frigider. Bărbatul e cel cu care ai vrea să cumperi, să gătești și să mănânci bucata asta de tort dulce, mereu. Și înțelege că dragostea nu înseamnă momentele când doar tu te simți iubită. Dragostea e când cureți portocala lui mai bine ca a ta, când ai grijă de faptele lui mai bine decât ale tale și când îl ințelegi mai bine decât te înțelegi pe tine.

    Fiți împreună!

    Visați împreună, iubiți împreună, zâmbiți vieții și oamenilor din jur împreună. Trăiți frumos împreună, rezolvați probleme împreună, creșteți copii împreună. Cumpărați, gătiți și mâncați împreună. Împreună alegeți locul pentru vacanță și tot împreună reveniți din vacanță. Împroșcați-vă împreună cu bulgări și cu vorbe frumoase. Hoinăriți pe alee împreună și construiți. Culcați-vă în pat împreună seara și strângeți patul împreună dimineața. Împreună călătoriți și vă bucurați de clipele care vă aduc împreună. Iubiți împreună! Împreună!

    Fii simplă! Iubește-l! Bucură-te de el! Stârnește-i imaginația! Spune-i ce simți! Oferă-i libertate! Dezbracă-l! Ascultă-l! Fii atentă la gesturi! Fiți împreună!”

    Scuza-ma ca e asa de lunga …der e importanta!

  7. Este foarte importanta si nu am de ce sa te scuz, doar sa iti multumesc si sa iti spun DA sunt de acord!!
    probabil ca multA lume nu a intEles exact ce vreau sa spun, eu nu am facut referire la nici o femeie cu intentie, eu stiu ca exista insa tot felul de oameni, ca suntem diferiti….nu vi s-a intamplat niciodata sa cunoasteti o femeie normala, la casa ei cu copii…dar care ,,mirosea” a transpiratie?o femeie care avea hainele aparent curate,dar parul pe picioare…sub brat,mustata,etc?Aceste femei ori isi aleg barbati pe masura, ori ele devin in timp asa si barbatul pleaca defintitv sau inseala.Acest gen de femeie accepta greu ca el sa plece si niciodata nu isi va da seama ca ea este vvinovata in mare parte. NU este vorba despre cele ce azi nu au chef sa se uite in oglinda,nici sa iasa din casa,nici nimic…toate avem zile proaste,toate suntem femei…insa eu faceam referire,la cele ce pierd pe mana lor si atat. POSTAREA TA ESTE F ADEVARATA!!!

      1. Arata-ne o poza… asta ca sa ne convingem ca faci referire la „barbati” in adevaratul sens al cuvantului.

  8. Meh. Am citit multe articole din astea. Le-am și crezut într-o vreme. Și-apoi l-am întâlnit pe El. Apollo. Luceafărul. Soarele meu. Tatăl răniților în boxeri mișto și cu pătrățele pe burtă. M-a pocnit săgeata lui Cupidon (dacă-l prind îi îndes arcul ăla unde nu-l bate soarele) fix între ochi. Ochii ăia care au început să se uite strâmb de la atâta amor, pesemne că mi-a dat și sechele neurologice săgeata aia. Și uite-așa s-au cuplat Apollo și Elefănțica. Da, da, elefănțica, m-a luat cu șunci și părul vâlvoi. Și după aia, la o vreme, a vrut să fiu sexi. Și m-am făcut și sexi. A dat elefănțica jos din șunculițe, și-a coafat părul zilnic, și-a schimbat garderoba, că doar-doar o deveni Tinkerbell. Nu m-am făcut o frumusețe, dar am înregistrat upgrade-uri serioase. Toate astea în timp ce mestecam cu o mână în cratiță, mă gândeam ce să-i mai fac în pat să nu se plictisească și binecuvântam soarta care mi-a dat un bărbat minunat. Adevărul e că e chiar minunat tipul, și pe dinăuntru și pe dinafară, e un om bun și frumos. A fost ca-n Paradis. Până s-a mutat. Și m-a părăsit după o lună de Skype. Că n-a putut să mă aștepte 6 luni să ajung și eu în același loc cu el, așa cum plănuisem inițial, împreună. Nu, nu plănuisem eu, am lămurit aspectul ăsta amândoi, înainte să-și facă băgăjelul, a fost ideea lui și se jura că și-o dorește din tot sufletul. E? Păi data viitoare să mai fac vreun efort? 😦

  9. Pe naiba! Fix de asta sunt femeile inselate de barbati pentru ca se ‘ingrijesc’ atata incat nu pot sa prinda altceva decat barbati superficiali carora le pasa de astfel de tampenii. Si ei fiind barbati superficiali, normal ca te inseala, ce te astepti? Eu sunt femeia care nu se macheaza, nu am parul lung, nu-mi vopsesc parul, nu ma epilez nicaieri decat cand merg la plaja (dar de inghinal nu ma ating niciodata) si port numai haine comode (niciodata tocuri sau fuste scurte). Sunt fix femeia ‘lenesa’ pe care o dispretuiesti atat de mult, dar imi place sa fac sex si nu ma eschivez cu ‘dureri de cap’. Pe de alta parte, am lucruri mai importante de facut. Sunt om stiinta (nu la noi in tara, ca noi nu avem asa ceva), din aia care cauta un leac pentru cancer. Mi-am facut studiile universitare si doctoratul la cele mai bune universitati din lume, am o vasta cultura generala si am un simt al umorului puternic dezvoltat. Ghichi ce? NU AM FOST INSELATA NICIODATA. Asta pentru ca toti barbatii care au fost atrasi de mine, au fost atrasi de cine sunt eu, nu de cum arat. Sotul meu imi spune aproape in fiecare zi cat de norocos se simte ca m-a intalnit si cat de greu este sa intalnesti femei ca mine, care nu sunt superficiale si au ceva in cap. Deci, ca sa-ti dau ceva de gandit pe viitor: am o cariera mult mai importanta si mai bine platita ca tine, ma invart prin cercuri de oameni importanti din intreaga europa, am mult mai mult timp liber ca tine (pentru ca nu ma ingrijesc ci il petrec cum vreau eu) si am un sot inteligent si frumos care ma adora si nici nu se pune problema de inselat. Cine crezi ca e mai castigata in viata dintre noi doua?

  10. P.S. Inainte sa dai sfaturi de doi bani, invata sa tehnoredactezi. Se pune spatiu dupa punct sau virgula sau alte semne de punctuatie. Ex. Asa se scrie corect, punand spatiu dupa o virgula. Nu asa se scrie corect,cand nu pui spatiu dupa virgula.

Lasă un răspuns

