Promisiune


Imagine

Ori de cate ori ma vei striga,am sa-ti raspund,pentru ca tu ai venit si atunci cand nu te-am chemat.Am incercat sa ma rup de tine,sa te las si sa nu mai simt nimic,insa inima mea este nebuna.Da,nebuna de iubire pentru ca te-a imbratisat si parca si-ar fi jurat ca nu iti va da drumul niciodata.Nici macar nu m-a intrebat daca eu vreau sa te pastrez,nici nu s-a gandit ca poate intr-o zi tu vei dori sa pleci,ea te tine strans in brate si face totul sa nu scapi.Eu….eu nu ma mai lupt cu inima,eu iti voi da din cand in cand voie spre libertatea de a alege.Simt ca iti doresti si tu asta,este adevarat ca rareori te simti incatusat si vrei sa evadezi,insa vrei….si eu te las.Nu stiu tu daca ai stat de vorba cu inima ta,insa eu am fost curioasa si de aceea am decis sa nu mai lupt cu a mea.Chiar daca vei pleca,eu te voi astepta pentru ca oricat ai vrea sa fugi,inima te va aduce mereu langa mine!Si totusi,sper sa nu pleci des ….nu ma obliga sa devin dusmanca propriei inimi bolnava de iubire.

Recunosc ca imi place si ca vreau sa port aceasta ,,boala”toata viata.Azi,fac pace cu inima si promit ca o sa te pastrez langa noi,pentru ca ne-ai facut doar bine si pentru ca nu mai stim sa traim frumos fara tine!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

2 gânduri despre „Promisiune”

  1. Cea mai cruntă boală 😦 nu doresc nimănui să sufere de ea (poate doar lui A. 😈 ) . E greu să te lupţi cu inima, te secătuieşte de orice putere, te simţi goală…

  2. Este adevarat,dar atunci cand suferi.Insa am noroc ca nu duc singura aceasta boala s-a transmis ca un virus puternic si celui de langa mine:)Eu cred ca nu oricine are parte de aceasta,,boala”iti trebuie suflet mare ca sa se poata prinda de tine,asa ca ramane de vazut daca ,,A” va fi contaminat:))

Lasă un comentariu