Eu sunt Stan Patitul!


Dragii mei, numai mie putea sa mi se intample asa ceva. Deci, dupa ce am mutat blogul, am aflat ca ma plagiez singura. Na, belea! Asta pentru ca worpress nu are nu stiu ce rahat de chestie gratuita, ar trebui sa mai platesc niste bani si nu vreau, na! Asadar, sterg continutul care se afla pe acel blog luat de aici, am redenumit acest blog caci pe ala nu mai pot fiind deja http://www.cocktaildeviata.com,  iar acolo o sa scriu despre altceva, gen copii, chestii de mamici,  si aici povesti din viata mea de copil:)).

Asadar, nu scapati, iar eu ma declar Stan Patitul!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

8 gânduri despre „Eu sunt Stan Patitul!”

  1. am patit si eu treaba asta. daca iti muti continutul pe blogul nou, apoi stergi articolele de pe asta si lasi doar unul in care sa anunti ca te-ai mutat, nu mai ai continut dublu si google te indexeaza pe noul blog.

      1. si eu am doua si e aiurea sa alerg intre ambele, plus ca oamenii te asociaza cu un blog anume, dar poate vei avea succes cu ambele. eu cred ca se poate muta continutul. sau poti incepe pe noul blog articole noi, continuare a celor de pe wordpress.

Lasă un comentariu