Daca ai pleca…


Daca intr-o zi ai alege sa pleci, ce crezi ca as face?
Nu as încerca sa te opresc. Nici nu te-as intreba de ce. Nu as asculta explicații nici daca ai vrea sa mi le dai. Atunci as sti sigur ca nu ma mai iubesti. As intelege ca si oamenii mari cresc si ca…  am ramas mica. Poate ca Nu am stiut sa tin pasul cu tine si am ramas in urma. Sau poate alta mai buna si-a facut loc in sufletul tau. Ori poate ai ales pur si simplu sa pleci, iar eu aleg sa-ti țin usa larg deschisa.
T e-as ruga doar sa nu privesti înapoi pentru ca ochii mei nu te vor mai privi, buzele nu te vor mai saruta, bratele nu te vor mai imbratisa, sufletul nu te va mai iubi. As ramane goală de tine. Si rece. Si mi-ar fi greu si frig si dor, dar nu ai sti. Niciodata. Si nu te-as primi înapoi, nicicând!
Daca ai pleca as intelege ca nu ai putut sa rămâi. As sti ca locul tau nu ar fi langa mine si ca orice inceput are un sfârsit; Ca uneori alegem cu sufletul si plecam fara el; ca atunci când nu mai sunt sentimente, nimic nu ne mai salveaza; ca trebuie sa spui la revedere cu demnitate. Si toate astea le-am invatat de la tine…lucruri pentru care o sa-ti multumesc, ai facut din copilul tâmpit o femeie demnă. Si totusi stiu ca intr-o zi ti-ar fi dor si tie…

12193431_10203563703851527_1382169165379298110_n
Enter a caption
Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

4 gânduri despre „Daca ai pleca…”

Lasă un răspuns

