Sa ma ierti, copile…


10262148_10152428730717156_5798902051496683141_nCaci poate atunci când ai fost in burtica am mâncat ceva care ar fi putut sa iti facă rău, nu am stiut îndeajuns de multe despre alimentația unei femei însărcinate.
Poate atunci când te-ai nascut nu am stiut sa iti pun pampersul cum trebuie, poate te-am strâns prea tare la burtica sau poate l-am lăsat prea slab si ti-ai udat ori murdarit hainutele. Poate nu te-am purtat după fiecare masa cu capul pe umărul meu si poate te-a durut burtica. Poate te-am îmbrăcat prea gros si ai transpirat sau poate nu ti-am pus suficiente hainute si ti-a fost frig.

Poate ai plâns câteva minute fara sa te aud. Poate ca apa pentru baita trebuia mai caldă sau mai rece, am tremurat la fiecare lucru nou pe care l-am facut încă de când t e-am adus pe lume.
Poate ca nu am stiut sa iti alin durerea de dintisori, insa mi-am dat si ultimul meu leu ca sa iti iau geluri calmante pentru a te vedea linistit.
Poate nu am inteles mereu ce voiai sa îmi spui insa m-am străduit si de cele mai multe ori îmi zambeai fericit după ce obtineai ce iti doreai.
Cand ai crescut a trebuit sa fac  alegeri grele pentru tine. Poate te-au durut si nu am stiut cum sa iti fiu si mama si tata si prietena si partenera de joaca. Poate nu am stiut cum sa înlocuiesc oamenii din viața ta care au dispărut brusc.
Poate t e-am certat atât de tare încât ti-au plâns ochișorii si m-au facut sa ma simt cel mai urât si rău om de pe pământ.
Am gresit fata de tine de foarte multe ori, încă de când te aflai in pîntecele mele, asa cum ti-am mai spus, insa de un lucru sunt sigura ca nu il fac gresit. Nu gresesc iubindu-te! Si te iubesc cum vreau eu, intr-un mod egoist poate, uneori, insa stiu ca ai nevoie de mine si de iubirea mea asa cum ai nevoie de apa si de hrana. Stiu ca este singura ,, arma”” ce te va însoți de-a lungul vieții si te va ridica si din cele mai adânci mlastini. Stiu ca iubirea este cel mai bun lucru pe care am putut sa ti-l ofer negresit. Pentru restul, Sa ma ierti, copile !

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

14 gânduri despre „Sa ma ierti, copile…”

  1. Nu doar ca scrii frumos si esti sensibila, dar te si invelesti in modestie. Textul acesta mi-a amintit de mine si de multele zile in care incercam sa ii ofer copilului tot ce puteam mai bun si de momentele in care, oricat m-as fi straduit, tot mai faceam cate o greseala. Acum e mare. Nu isi aminteste cand l-am bagat cu piciorusele in apa prea calda, nici cand l-am gasit dormind sub pat. Si oricum nu ii pasa. Stie ca tot ce am facut a fost din dragoste. 🙂

    1. Ha ha ha. Dormind sub pat? 😃😃😃😃 iti multumesc pentru toate cuvintele frumoase. Stiu ca mai am mult, f mult de invatat, dar da, recunosc ca aici sunt bucăți din sufletul meu. Multumesc de vizita😘

      1. Avea mai putin de un an. Incepuse sa se tarasca prin casa de-a busilea. L-am lasat zdranganind o jucarie si m-am dus sa pun mancarea la foc. Cand m-am intors, copilul nicaieri. Ionut! Ionut! Nimic! Usile inchise, geamurile la fel. Unde putea sa dispara? Imi batea inima intr-un hal fara de hal. 😀 Am inceput sa caut metodic si am reusit intr-un final sa il gasesc sub canapeaua extensibila. :)))))
        Cu mare drag! M-am abonat la blogul tau, sa aflu imediat daca postezi. 🙂

  2. Dragul de el😃😃😃😃 îmi imaginez prin ce ai trecut. Eu disper când se ascunde de mine. Si eu ma voi abona la al tau daca cumva nu sunt deja. Stiu ca eu te citeam, dar fara semne😃. Te pup

Lasă un răspuns

