Trairi


Imi iubesc viața. Viața de la Dumnezeu, viața pe care mi-a dat-o mama, dar mai ales îmi iubesc viața pe care mi-am construit-o cu atâta iubire. Iubesc sa fiu femeie, mama, sotie. Iubesc sa ma simt iubita. Iubesc sa traiesc stiind ca fericirea mea depinde de oamenii dependenți de iubirea mea.
Pana nu demult eram convinsă ca voi fi doar mama lui Denis. O mama singura si o femeie care din cand in cand va adormi in brațele unui bărbat incapabil sa ne facă loc cu adevarat in viața lui mie si fiului meu. In fond, fiul meu avea un tata, iar eu bărbați puteam avea câți doream. Puteam sa devin o femeie singura si independenta. Una rece si nonconformistă. O femeie puternica care s-ar fi luptat cu oricine si oricât pentru ceva al ei, insa nu stiu de ce, dar nu asta era viața pe care mi-o doream oricât as fi crezut ca asa mi-e scris. Pana la urma crescusem intr-o familie chiar daca nu era a mea. Învățasem ce inseamna iubirea, respectul, munca, sinceritatea si fidelitatea. De ce nu as fi putut sa îmi ating țelul de a-mi clădi micul meu univers format din tata, mama si copii?

Poza_Cuplu3
Mi-a fost greu si am realizat in timp, mai ales atunci când mi s-a spus : ,, tu iti doresti familie, dar nu faci nimic ca sa o ai! „. Asa era. Nu miscam un deget. Nu lăsăm de la mine. Nu ma dedicam cu totul. Nu ma potriveam, , regulilor” din capul meu si nu stiam cat de important este sa pui in aplicare ceea ce cunosti la nivel de teorie. Eu stiam ce trebuie sa fac, dar nu făceam nimic.  Poate ca nici nu stiam cum, chiar daca stiam ce. Eu luptam pentru familie, dar familie in mintea mea insemna doar eu si fiul meu chiar daca in spatele tuturor lucrurilor bune care ni se întâmplau, se afla un bărbat. Si ne era tot. Asa cum ne este si acum. Si nu, nu este cel mai bun de pe pământ, dar este cel mai bun in ochii si sufletul meu.
Asadar, ce inseamna pentru mine familie? Inseamna in primul rand ca NU traiesc asa cum traiesc restul familiilor. Nu, nu exista niste reguli pe care daca nu le respecți inseamna ca nu esti in locul potrivit cu oamenii potriviți.
Eu sunt si mama si copil. Eu fac ce vreau atâta timp cat sotul meu stie si este de acord, dar in primul rand el este primul meu care ma susține si in cele mai proaste decizii. Am mai spus-o. Este acolo sa ma sprijine când dau gres, dar ma lasa sa vad cu ochii mei.
In familia mea nu exista: ,, nu poti”,, esti prea mic”, ,, nu stii”. Exista: ,, sunt aici ca sa te sprijin in caz ca ceva nu e asa cum ti-ai dorit”. Nu contează ca este vorba despre mine, copil, sot. Suntem aici si ne avem ca sa ne fim. Mereu. Oricand. Oricum.
Familia mea nu este interesată de vorbele nimănui. Nu o atinge nimic din afara si nu ia in seama decat ceea ce crede ca se potriveste, , stilului” ei unic. Pentru ca da, familiile sunt unice. Singurul lucru comun cu alte familii este acela ca exista mama, tata si copii.
Familia este cea mai mare realizare a vieții mele, oricâte ar urma după ea. Nimic nu este mai pretios pe lumea asta decat sa iubesti fara bariere. Sa fii cu totul acolo unde iti este trupul. Sa nu obosesti niciodată ,, muncind” pentru fericirea voastră. Sa fii împlinit. Sa fii părinte si cu toate astea sa rămâi copil langa copiii tai.
Multumesc tuturor eșecurilor din viața mea. Fara atâtea lacrimi, atâtea temeri, atata suferință, azi nu as fi stiut sa prețuiesc fericirea nemărginita din familia mea. Pe toate mi le-am facut singura. Si cele bune si cele rele, caci da, suntem răspunzători de ceea ce trăim si vom fi bine atunci când vom invata sa ni le asumăm.
Imi asum: am facut greseli ca sa prind fericirea. Si am promis sa nu-i dau drumul. Niciodata!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

5 gânduri despre „Trairi”

Lasă un răspuns

