Pam-Pam…


10670237_10154024934827156_1695601590567106316_n

Dupa o lunga perioada in care nu v-am mai scris, dupa ce m-au lasat in sfarist greturile, depresiile si tot ce mai inseamna o sarcina la inceput, mi-am revenit si eu si inspiratia si am poposit ,,o leaca” in casuta virtuala sa mai stergem praful depus, desi se pare ca ne-au trecut multe suflete pragul si va multumim.

Suntem bine, in sfarsit pot si eu sa spun ca mi-a revenit energia pe care o pierdusem pe drum si ca au disparut grijile pe care le are orice mama in legatura cu sarcina. Fetita noastra este bine, Denis nu prea a acceptat ideea ca va avea o surioara, desi ne ceruse o surioara cu un an in urma. Din punctul lui de vedere fetitele sunt rele:) Eu mi-am dorit enorm, cu toata fiinta mea o fetita si se pare ca vine, speram sa nu se razgandeasca la urmatorul eco.

Bineinteles ca am avut si noi parte de ,,viroza vietii”, astfel ca eu si Denis vreo doua saptamani am fost raciti. Acum este totul ok, ne bucuram de primavara si asteptam cu nerabdare sa treaca timpul. In toamna ma voi lupta cu teme si biberoane, spideraman si pampersi, desene si muzica de adormit bebelusi. Pana atunci…sa ne rasfatam si sa traim clipa, zic.

Va imbratisez si abia astept sa va citesc. De multi dintre voi mai stiu cateva ceva de pe facebook:) Foarte dor imi este de Potecuta:P( te pup, fata)

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

13 gânduri despre „Pam-Pam…”

  1. Sa fie intr-un ceas bun si sarcina usoara in continuare. Esti o mamica fericita : un baiat si o fetita. Ideal pentru viitor el o sa fie tare grijuliu cu surioara lui iar ea o sa fie o surioara norocoasa si rasfatata. Numai bine draga mea sa ne auzim cu sanatate, pup ❤

  2. Tocmai ce am descoperit acest blog si nici nu mi.am dat seama cum trebe timpul citit post dupa post, m-am relaxat in aceasta dimineata cu gandurile tale. Sa ai o sarcina usoara ! Succes!

Lasă un răspuns

