Scrisoare catre EL


Azi, am sa va intristez putin. Am sa va atasez mai jos ,,sufletul” unui om. Este prietena mea, cea care ma citeste si ma trage de maneca sa scriu mereu. Sper sa o faca si ea mai des. images

,,Ti-as scrie o scrisoare…Dumnezeule, cate as avea sa-ti spun… Nici nu stiu daca as avea curaj sa ti-o trimit, dar ti-as spune… Ti-as spune ca desi existi, ma faci sa ma simt a nimanui; ti-as spune ca de cand EA a „plecat”,(in)existenta ta ma face sa ma simt orfana! As vrea sa te pot face sa intelegi ca in ciuda varstei si a fizicului, sunt totusi un copil maturizat inainte de vreme si ca am nevoie de caldura vorbelor tale…am nevoie sa stiu ca existi cu adevarat…sa simt asta…sa vad asta! Mos Craciun, Iepurasul de Pasti, Zana Maseluta, deja prea multe mituri ale copilariei ca sa ma pot impaca cu gandul ca si tu esti unul! Stii cate temeri am? Stii ca mi-e teama de ziua de maine? Stii de cate ori am adormit plangand la gandul ca viata mea se va termina mai devreme decat mi-as dori? Si nici macar n-as avea vreo vina…nu eu am vrut sa fiu bolnava…Stii cat de mare e golul provocat de tine in sufletul meu? Un gol aparut din cauza faptului ca nu te-am auzit niciodata spunandu-mi „Te iubesc” sau „sunt mandru de tine” si asta pentru ca niciodata nu am fost mai sus de ultimul loc in viata ta…De-ai sti cat doare si cum arde… Deschide ochii mintii si bratele sufletului si primeste-ma in viata ta asa cum as merita…fii acolo cand mi-e greu, sterge-mi lacrima cand sufar si spune-mi o vorba buna atunci cand gresesc…nu ma mai rani si nu ma mai da la o parte…nu ma mai face sa cersesc iubire, ci ofera-mi-o tu!!! Ti-as mai scrie…Dumnezeu stie cand m-as opri, dar am sa inchei spunandu-ti atat: Nu eu am cerut sa vin pe Pamant.Te rog, iubeste-ma atat cat mai sunt!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

12 gânduri despre „Scrisoare catre EL”

    1. Da, iar povestea ei este destul de dureroasa. Sincer? Cand imi amintesc povestea ei imi dau seama ca defapt eu doar m-am maimutarit, ca sunt mult prea slaba pe langa ea si ca am trait prea putine dureri in comparatie cu ea. Pentru mine este o lectie.

      1. Si tu esti puternica…si tu ai trecut prin multe care te.au facut ceea ce esti azi,doar ca sunt diferite! :*

  1. Nu dispera. Oricât ar fi viața de grea și oricât de mari ar fi necazurile El este lângă tine si îți dă resursele necesare pentru a face față problemelor vieții!

Lasă un răspuns

