Se intampla ceva cu mine…


Nu stiu cum, dar de la o vreme ma simt asa desteapta de imi este frica ca baga sotul divortul inainte sa spun DA in fata ofiterului la starea civila. Nu stiati? Barbatii fug de femeile foarte destepte, asa ca prefer sa raman doar desteapta si modesta.  Nu, acum serios, se intampla asa sa am o durere la 11 m in spate de nu-i adevarat! Sa va zic: azi ma abordeaza cineva si ma intreaba: tu mai esti prietena cu x? Zic ca nu si apoi continua ca vai ce si-a batut joc de tine si ce a zis, a facut si a dres! Aoleo si vai de mine ce tragedie! Si acum eu ce fac? Cum mai traiesc eu daca aia m-a facut praf si pulbere in fata oamenilor? A? Ca imi vine si sa plang…as plangeeee.!Doamne!!! Ca imi vine sa o caut pe facebook  ca sa-i multumesc ca m-a facut vedeta si pe acolo pe unde este ea in tarile calde la cules de barbati, dar nu-i mai stiu numele!

20653parlamentari-cu-masti-1

Pe bune? Mai conteaza chestiile astea si acum? Hello, credeam ca in 2016 suntem mai cu capul pe umeri. Credeam ca nu mai pierdem timpul sa vorbim despre altii, ca ne intereseaza mai mult sa fim noi fericiti in casuta noastra unde-i cald si bine, dar vad ca nu! Nu si nu! Pai si ma pot eu impotrivi daca ,,ia”, ,,pretina” asta a mea a vrut sa ma faca cu ou si cu otet? Stiu eu cate frustrari o fi strans ea ? Nu stiu. Si atunci de ce sa nu o las sa se desfasoare? Vorbeste,  fata ca doar nu te-o durea gura! Vorbeste ca sa iti treaca timpul ca eu ma preocup de mine si de familia mea. P e mine ma intereseaza sa evoluez ca om, sa fiu fericita si sa pot sa merg cu capul sus toata viata. Vorbeste tu ca eu sunt ocupata sa fac ceea ce imi place in viata, sa privesc in urma si sa spun : ,,nu ma rusinez cu nimic din ceea ce am facut si nu imi pare rau de nimic din ceea ce nu am facut”.

Eu nu imi pierd timpul nici cu tine nici cu alte ,,personalitati”, nu stau sa vad ce faceti, nu va vorbesc, nu mai sunteti importante pentru mine. Vezi tu? Eu nici acum nu spun cate garduri ai sarit atunci cand eram prietene si imi povesteai ce miros de levantica avea patul strain in care adormeai. Cu toate astea, ai permisiunea mea de a ma discuta zi si noapte si iti garantez ca nu ma supar. Niciodata! M-am obisnuit cu nimicurile astea spuse de oameni marunti, am devenit imuna la vorbe auzite in colt de strada, ma mir si eu cateodata cata indiferenta trezesc in mine lucrurile astea care candva ma dureau pana in maduva spinarii. Se intampla ceva cu mine…Se intampla lucruri bune!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

25 de gânduri despre „Se intampla ceva cu mine…”

  1. Nu pot decât să te felicit pentru atitudinea înţeleaptă. Din păcate, eu încă mai am de învăţat la materia asta, chiar mi-e ciudă de mor când pun la suflet toate nimicurile! Dar oi băga eu la cap până la urmă…Mergi înainte pe drumul tău!

    1. Gegelutz, nu am cuvinte sa iti spun cum eram. Grav! Adica, de exemplu, omul meu nu putea sa se manifeste in casa, sa tipe de bucurie daca asa ii vine ca eu saream cu gura pe el ca aude lumea si rade de noi. Daca cineva vorbea despre mine nu mai zic…sufeream cumplit si nici nu stii cat incercam sa explic la persoana aia ce buna si minunata sunt eu. Am obosit. Mi-am dat seama ca nu traiesc linistita asa si ca nu aveam liniste in familie. Am cautat atat de mult sa fiu linistita incat nu o sa las pe cei din exterior sa imi taie aripile cu gurile lor spurcate.
      Te imbratisez tare si sunt sigura ca vei ajunge si tu sa fii mai indiferenta cu rautatile din jur.

      1. Mi-am dat seama că nu ai ajuns uşor la împăcarea actuală. Păcat că trebuie să suferim atât pentru nişte nimicuri. Dar, după cum se spune, ce nu te doboară, te întăreşte…Doamne, ajută-ne să ne păstrăm pielea şi sufletul neciuruite! Te îmbrăţişez şi eu!

      2. Sa stii ca de asta imi era cel mai teama! Ma gandeam ca intr-o zi voi ajunge sa nu imi mai para rau nici de oamenii care merita cu adevarat sa ii bagi in casa si sa le cureti ranile, dar nu este asa…am invatat sa cunosc, sa aleg, sa fac diferenta.

  2. Asta înseamnă nițică maturitate și conștientizare de sine. Gura lumii…doar pământul o astupă. Iar dacă se „bârfește” despre tine înseamnă că ești super-cool, doar n-o să se bârfească despre persoane inodore, insipide, insignifiante! :))

    1. DA, jur, cu cateva secunde inainte sa citesc comentariul tau, iti comentam o poza pentru care ii multumeam lui Mihai si mi-am amintit de articolul ala, de voi, de cum m-am simtit atunci. Stiu, si eu te iubesc de-a binelea acum. Mai stii cand ma ,,certai” sa scriu ordonat? De fiecare data cand vad un like de la tine, imi zic: ,, aoleo, sper ca am scris cat de cat bine”

      1. Da. Sunt nebună cu franjurarea. N-o suport. Plus altele. Dar sunt mândră de tine. Apropo, stii ca am înnebunit cativa oameni, care scriu, cu prostiile mele? Dar acum au totul la dunga.

  3. Mult succes la scris:)lasă lumea sa vorbească…nu e nimeni perfect nu sau tu te vezi perfecta? !tu nu ai vorbit niciodată de nimeni?!?!Bafta la scris și succes

  4. Sa nu o iei ca și Cum te judec sau dau sfaturi :)Dar am citit pe aici și am văzut și mi sa părut ca te crezi perfecta sau mai bine spus tu nu ai vorbit niciodată de nimeni cu prieten,amic,etc?..și nu o lua în nume de rau e părerea mea nu am vrut sa te supar😙

      1. Domnișoară Raluca Badita așa văd ca va numiți în primul rand nu sunt draga mea adică nu sunt femeie Cum spui tu…și dacă te ai simțit deranjata sau …nu ăsta a fost intenția. .Cu respect Claudiu

  5. Draga Raluca Badita am observat ca ai șters din comentări :))și doar ce ți a convenit ție normal:) permitem sa Îți dau un sfat prietenesc dacă se poate numi asa șterge le și pe celelalte :)sau tu lași ce îți convine ție :))))o zi bună sa ai și nu mai fi așa supărăciosa …cu respect Claudiu

    1. Domnule ori doamna ptr ca nu am nici o garanție ca sunteti bărbat din moment ce unele comentarii vin de pe email iulicasofia@yahoo. Com., in ograda mea fac fix ce vreau. Eu nu am ,, fani” am oameni care ma citesc si merg mai departe, iar comentariile dumneavoastra ajung la ,, cosul de gunoi” cand vreau eu. Ok? De ce insistati? Nu cred ca aveti un comentariu in care sa ma laudati asa ca nu am păstrat ce îmi place, dar unele depășeau bunul simt. Ma repet: pe blogul asta, fac ce vreau. Va multumesc pentru intelegere. La revedere.

Lasă un răspuns

