Interviu cu mine


Reporter: Dintre cartile pe care le-ati scris , aveti vreuna preferata?

-Da! Melisa este cartea sufletului meu.

-Povestiti despre ea, va rog!

-Am inceput sa scriu atunci cand credeam ca m-am vindecat.  Imi promisesem de cand eram mica ca atunci cand voi creste voi fi scriitoare si imi voi scrie povestea. Nu am avut curaj pana cand nu am patruns in mediul online, am inceput sa scriu, sa observ ca lumea ma incurajeaza, ca pot. La inceput a fost greu. Am scris si am sters, am sters si am plans. Am scris si a durut. Am retrait momente pe care as fi vrut sa le uit pentru totdeauna .

-Despre ce ati scris?

-Despre mine! Despre mine in raport cu fiecare om care si-a pus amprenta asupra vietii mele; despre cum a trebuit sa cresc fara parinti; despre iertare; despre iubire si ura; despre remuscari; despre orgolii mari care m-au costat mult; despre cum m-am indragostit si mi-am plans in pumni; despre cum as fi vrut sa fug undeva unde sa nu cunosc pe nimeni. Am scris despre viata si despre moarte, despre cat am gresit si cat bine am facut. Mi-am pus viata in aceasta carte si nu stiu daca am facut bine sau rau, nu stiu daca oamenii au apreciat sau au criticat, dar a fost visul meu si mi l-am vazut implinit.

-Care au fost amintirile despre care a trebuit sa scrieti si v-au rascolit sufletul?

-Au fost multe. Foarte multe. As putea spune ca toate. Nu am scris nimic care sa nu conteze pentru sufletul meu. Ce nu a fost important in viata mea nu am pus in aceasta carte. Cel mai mult mi-au rascolit sufletul amintirile legate de tatal meu, in special alea de cand eram micuta si intre mine si el isi facuse loc orgoliul. Ne hraneam cu orgoliu si am platit un pret prea mare pentru asta. Mai sunt amintirile legate de mama mea din perioada de dinainte sa o cunosc si chiar dupa, despre ura pe care o purtam celor doi oameni datorita carora eu ma nascusem.

-In cat timp ati scris cartea?

-Mult. Am vrut sa renunt de foarte multe ori. Am facut pauze. M-am oprit, am plans, am renuntat, am lasat timpul sa treaca si am luat-o de la capat. Au fost dati in care am considerat ca va fi o carte din care oamenii vor avea ce sa invete, dar si multe dati in care am considerat ca nu sunt in masura sa scriu o carte, ca povesti ca ale mele se citesc la fiecare colt de strada.

-Ce v-a determinat totusi sa publicati cartea?

-Cred ca m-a incurajat foarte mult faptul ca publicasem doar doua texte pe blog si desi nu este un blog foarte citit, lumea stia deja de Melisa. Mai mult, intr-o zi, cineva a ajuns pe blogul meu cautand: ,,Cum arata Melisa?”

-De la ce vine Melisa?

-Habar nu am. Nu am inteles nici eu niciodata. Nu stiu daca am auzit numele asta inainte sa incep sa scriu cartea, mult timp am crezut ca eu l-am inventat, apoi am aflat ca am o vecina micuta, Melisa, dar ea are parinti nu este vorba despre ea;)

-Daca ar fi sa dati alt titlu cartii, cum s-ar numi?

-Cocktail de viata! Cu siguranta s-ar potrivi, defapt despre asta este vorba in cartea mea, un cocktail din lacrimi si zambete, fericire si dureri, viata si moarte, iubire si ura, despre viata.

-Va multumim pentru interviu!

Ha ha ha, deci ….Am primit provocarea de la DI. Va jur, imi era frica sa pun mana pe vreo carte, ma temeam ca nu voi reusi sa fac o poveste si eu nu pot trisa, astfel as fi tot deschis carti. Momentan eu citesc o alta carte, insa nu stiu de ce am ales sa ma indrept spre o carte pe care sa o aleg in ton cu vremea de afara. Asadar, primul rand ,,Reporter: Dintre cartile pe care le-ati scris , aveti vreuna preferata?”, face parte din cartea Moarte si viscol- Sven Hassel. A fost cu adevarat o provocare si mai ales nu imi imaginam vreodata ca mi se poate potrivi atat de bine. Practic mi-am luat singura interviu. Hai, hai, nu radeti! Invidiosilor!:))

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

22 de gânduri despre „Interviu cu mine”

Lasă un răspuns

