Mi-a fost dor….


Mi-a fost dor sa imi iriti fata de la atata pupat, sa ma doara mana de la atata strans, sa ma sufoci cu atatea imbratisari. Ne purtam ca doi indragostiti!

Mi-a fost dor sa ma trezesc cu un mesaj la cinci minute dupa ce pleci de langa mine, sa iti dau mesaj din bucatarie ca sa te intreb ce faci in dormitor, sa vorbim la telefon ca si cum am fi la mii de km distanta. Suntem doi copii mari!

Mi-a fost dor sa canti prin casa de nebun, desi stii mai bine decat oricine ca nu te suportam cand faceai asta. Adevarul este ca nu ai voce, dar mie imi place acum si ce nu imi placea atunci. Te porti ca un copil!

Mi-a fost dor sa ma certi atunci cand nu mananc, stii ca ma bufneste rasul de cele mai multe ori. Te porti ca un tata !

Mi-a fost dor de cafeaua ta cu lapte, nimeni nu va reusi niciodata sa o faca mai buna decat tine, nici omleta mai buna nu am mancat vreodata decat cea facuta de mainile tale. Te porti ca o mama!

Mi-a fost dor sa ma iei pe sus, sa simt ca  o sa-ti scap din  brate si in acelasi timp sa rad ca un copil tembel prinsa cu mainile in jurul gatului tau. Te porti ca un frate mai mare!

Mi-a fost dor sa pot sa-ti povestesc tot ce am pe suflet si sa imi dai sfaturi ca si cum tu ai trai in locul meu. Te porti ca o sora!

Mi-a fost dor sa iesim la doua noaptea din casa atunci cand suntem singuri ca sa cumparam o punga de seminte, o prajitura sau un pachet de tigari. Te porti ca un prieten!

Mi-a fost dor sa adormim spre dimineata si a doua zi sa ne trezim la pranz, sa fim diferiti de restul oamenilor si sa ne facem programul cum vrem.Te porti ca un iubit!

Mi-a fost dor sa ma surprinzi cu flori. Trandafirii pe care ii primesc de la tine fara nici un motiv, au unul incoltit adanc in sufletul meu, atunci cand fugi de la munca doar ca sa imi aduci un trandafir si sa ma saruti te ador,  atunci cand fac pe suparata si ma trezesc cu tradafirul de la tine simt ca am ales omul potrivit,  atunci cand fara nici un motiv imi aduci flori…te porti ca un viitor sot care merita apreciat!

Mi-a fost dor sa te strig si sa ma auzi, sa te vreau si sa te am, sa iti cer si sa-mi oferi, sa te iubesc si sa simti. Mi-a fost dor sa fim noi! Tu imi esti tot, si mama si tata, si sora si frate si prieten…mi-ai fost si dusman si imi esti iubit, imi vei fi sot. Tu esti si vei ramane TOTUL MEU si vreau sa stii ca …..MI-A FOST DOR!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

6 gânduri despre „Mi-a fost dor….”

Lasă un răspuns

