Ar fi fost usor….


Sa fi fost langa mine atunci cand nu aveam pe umerii cui sa plang, ti-as fi urlat toate durerile mele….

Sa fi fost aici atunci cand simteam nevoia de a ma refugia in cele mai puternice brate din lume, m-as fi linisit….402

Sa iti fi auzit vocea atunci cand imploram cerul si pamantul sa nu ma arunce in mijlocul apelor tulburi, m-ai fi salvat de la multe ,,inecuri”….

Sa ma fi tras de mana de cate ori am intrat in mocirla pana la gat, de-ai sti cat de greu mi-a fost sa ies….

Sa ma fi pupat pe frunte atunci cand imi era dor, m-as fi simtit din nou copil, cel mai fericit poate…

Sa ma fi strans de mana atunci cand toti mi-au dat drumul, as fi inteles ca niciodata nu voi fi singura…

Sa ma fi certat atunci cand oamenii imi aplaudau greselile,in  tine as fi crezut….

Sa fi plans cu mine de fiecare data cand cedam, ar fi durut mai putin…

Sa fi fost tu primul care imi invata copilul povesti, m-as fi topit de fericire…

Sa fi fost tu cel care plange de bucurie pentru mine, ar fi fost cele mai sincere lacrimi…

Sa-mi fi aplaudat reusitele in tacere asa cum o faceai candva, eu stiam ca te bucuri din suflet si pentru cel mai marunt lucru…

Sa-mi fi luat apararea de cate ori s-au indreptat sageti spre mine, le-am simtit pana in adancul sufletului….

Sa-mi spui cat de mandru esti de toate cate le-am facut, stiu ca au fost cateva cu care m-ai fi laudat la intreaga lume…

Sa ma fi vazut mireasa asa cum iti doreai, ti-as fi stat pe picior si in ziua nuntii fara sa ma rusinez vreodata ….

Sa fi fost tu…nu m-as fi simtit niciodata singura chiar de-ai mai fi tacut inca 20 de ani….tata-si-fiica

Sa fi fost! Atat! Si imi era de ajuns, tata! Azi -noapte ai fost, m-ai carat in spate asa cum o faceai cand eram mica, ti-am vorbit despre dezamagirile mele si mi-ai spus : ,,Las-o, tata, las-o!” M-am trezit fericita si am povestit ca nu ai uitat sa vii pe la mine, ca inca imi dai sfaturi, ca existi cumva si apari atunci cand am nevoie. Aveam, tata! Aveam nevoie sa-ti povestesc si sa imi spui ce sa fac…am sa te ascult, promit!

Tu stii ca eu ma rog la tine asa cum ma rog la Dumnezeu? Stii, tata ca ingerul meu iti poarta numele de atunci de cand te-ai ridicat spre cer?

Da, stiu…azi sunt sapte ani de cand te-am suparat ultima oara. De atunci nu ti-am mai auzit vocea, azi as da sapte ani din viata mea ca sa te aud macat sapte secunde. Ai venit probabil ca sa imi amintesti ca tu nu esti suparat pe mine. Nici eu nu sunt, tata! Le-am uitat pe toate cate ne-au tinut departe, as fi vrut doar ca atat cat ai fost pe acest pamant sa ne fi pretuit mai mult, as fi vrut sa apuc sa iti spun cat de mult te iubesc. Dar tu ma auzi, nu? Si esti sensibil…sa nu plangi! Sau hai sa plangem impreuna, tata! Si ce daca este Revelionul? Acum sapte ani am plans amandoi, dar separat…Eu nu petrec Revelionul, dar ma gaseste fericita pentru ca mi-a fost dor de tine, tata!

 

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

11 gânduri despre „Ar fi fost usor….”

    1. Este…sunt impacata cu situatia care a fost atunci, cu ceea ce a urmat dupa, cu ceea ce traiesc acum. E cu mine peste tot, poate aveam nevoie sa stiu numele ingerului meu pazitor. Te imbratisez. La multi ani!!

  1. E liniște in slova ta și impăcare. Stie, te vede și te ajuta de acolo de sus. La multi ani, copilă! Anul asta sa lasi dezamăgirile trecute intr-un sertar și sa scoti doar prezentul și viitorul!

Lasă un răspuns

