La revedere, 2015!


Putin mai e! Putin si se duce si anul asta…nici nu stiu cu ce sa incep, ce sa imi amintesc, ce sa spun si cat sa tac. A fost un an frumos, a fost anul schimbarilor pe toate planurile si in toate felurile posibile. M-a dat peste cap, m-a sucit cum a vrut, s-a jucat putin cu mintea mea, mi-a cam pus sufletul la incercare   si in final mi-a facut viata frumoasa.

Am mai cunoscut oameni, oameni frumosi, dar si oameni de al caror comportament am fost dezamagita. I-am accepatat si pe unii pe altii, am renuntat demult sa cred ca daca vrei se poate sa fii prieten cu toata lumea.

Am avut un proiect frumos la care am scris trei luni fara oprire despre nunti. Ciudat este ca urmeaza sa am nunta anul viitor si mi se pare ca nu am invatat nimic, desi m-am documentat zile si nopti la moemntul ala ca sa ofer viitoarelor miresici informatii utile. Deh, ma stiti ca sunt tuta, dar ma bazez pe sfaturile voastre in orice situatie.

Am scris la cartea Pastile de Nesomn sustinuta de Corina Ozon si sunt mandra de asta. Faptul ca textul meu a fost printre cele castigatoare la concurs m-a facut sa am mai multa incredere in ceea ce fac. Printre lucrurile importante se numara si faptul ca am fost invitata sa vorbesc despre Noptile Amantilor, lucru pe care as fi crezut ca nu il pot face niciodata si oricat de stangace si emotionata am fost, am facut-o, a trecut, iar la final oamenii au vazut ceea ce trebuiau sa vada si anume faptul ca m-am implicat cu tot sufletul, toata fiinta mea si ca eu nu pot face nici cel mai banal lucru fara sa-l TRAIESC cu adevarat.

calendar
Make plans

Am facut cursul pentru a putea incepe sa imi fac o cariera in arta unghiilor cu gel. Este un drum lung de parcurs, dar frumos. Este una dintre pasiunile mele si asta am de gand sa fac asta  toata viata.

Am scris la Melisa asa cum am promis anul trecut, numai ca nu am fost suficient de ambitioasa incat sa o duc la bun sfarsit, dar cred ca toate astea se intampla cu un scop avand in vedere ca ar fi avut un final trist fiind vorba despre mine.

In relatiile cu oamenii s-au intamplat numai lucruri bune. Am inchis usi care se vroiau demult inchise si timpul mi-a demonstrat ca am luat deciziile corecte, ca prieteniile nu inseamna interes, ca familia inseamna sustinere in orice fel de situatie, ca viata este facuta din si pentru alegeri.

In dragoste….a fost singurul an din viata mea cand am trecut de la agonie la extaz, de la iubire la ura si viceversa. A fost anul in care am spus la revedere unui om fara sa privesc in urma ca sa ma trezesc peste trei luni spunand aceluiasi om un DA din tot sufletul la cererea in casatorie. cerere_in_casatorie

In rest, Craciunul m-a gasit la fel de fericita ca si anul trecut, langa aceeasi oameni pe care ii iubesc si mai presus de orice langa cei care imi vor fi toata viata alaturi la bine si la greu, langa familia mea, ,,construita” cu sufletul, cu necazuri, cu iubire, cu bune si cu rele.

Pentru anul care vine nu mai vreau sa imi fac planuri, caci v-am spus ca eu respect promisiunile facute altora, dar pe ale mele aproape niciodata, insa tot ce pot sa spun este ca anul care vine imi va schimba numele de familie, imi va inmulti familia, iar pasiunile mele, unghiile si scrisul , nu se vor stinge nici anul asta, nici anul viitor si in nici un an.

11999073_1679365485641653_3441849168148716577_n
Make plans

Voua va doresc sa simtiti aceeasi liniste sufleteasca de care  am eu parte in acest moment, aceeasi fericire de care sa va fie ,,teama ” uneori, sa fiti sanatosi si sa vi se indeplineasca toate dorintele.

Va imbratisez cu drag si va multumesc ca ati fost acolo cu o vorba buna atunci cand eram la pamant, stiti voi cand!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

13 gânduri despre „La revedere, 2015!”

    1. Pai nu am zis. Chiar am uitat. Dar in ziua cu lansarea de carte am participat si la prima intalnire cu bloggerii . Daniel, eu ti-am lăsat mesaj ca m-am întors ca sa ma tii la curent cu intalnirile😛

Lasă un răspuns

