Acasa e acasa


Si dupa zile in care nu imi gaseam linistea, nu imi stiam locul si nu mi-am ascultat inima, dupa nopti in care ma trezeam intreband :,, Ce imi mai pregatesti, Dumnezeule?”, dupa luni de zile in care nu am facut nimic pentru viata mea ci doar am lasat-o sa ma plimbe pe carari care nu duceau nicaieri, mi-am luat condeiul si mi-am scris destinul in stele, in suflet si pe frunte. Si am ales bine fara sa stau pe ganduri oricat de tare am uimit, crizat si socat oamenii din jurul meu pentru ca a venit vremea sa nu ma mai doara opiniile oamenilor despre mine, pentru ca a sosit timpul sa aleg cu sufletul si sa traiesc asa cum vreau si langa cine vreau. Am decis sa iubesc si Craciunul asta si sa-l petrec acolo unde imi erau sufletul, mintea si toata existenta mea din ultimii ani, langa ei, langa baietii mei.

Dragii mei, va doresc un Craciun de poveste asa cum este Craciunul nostru si fiecare zi din viata noastra de pe 11 decembrie. Stiu ca sunteti curiosi sa aflati ce s-a intamplat de la ,,pauza” si pana la ,,Acasa e acasa”, insa am sa va spun doar atat: Sunt fericita, implinita, multumita de viata mea, constienta de greselile mele, impacata cu ceea ce traiesc. Sunt femeie, viitoare sotie si sper de doua ori mama din 2016. Restul e poveste, o poveste frumoasa de care sunt convinsa ca ma voi bucura toata viata pentru ca am ajuns acolo unde am visat, sa am familia pe care mi-am dorit-o.

Va imbratisez si ne recitim curand!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

13 gânduri despre „Acasa e acasa”

  1. Multumesc ca m-ai adaugat la cei pe care ii urmaresti, ma bucur sa citesc azi vesti frumoase, mie imi place sa vad /citesc/ vad si aud doar despre oameni fericiti si bucuriile vietii.Mult noroc in noul an, Craciun luminat, sanatos si imbelsugat !

Lasă un răspuns

