Anul asta nu e Craciun


V-am povestit vreodata cat de mult iubesc Craciunul? V-am spus ca este singura sarbatoare care imi aduce lacrimi de fericire?
Observ ca deja lumea a inceput sa puna poze cu zapada, Craciun, Sarbatoare si este pentru prima oara in viata mea cand refuz sa privesc Craciunul  in poze. Nu pentru ca in Italia nu ar sarbatori lumea, deja au inceput sa lumineze strazile, in magazine se gasesc de la brazi impodobiti pana la tot felul de ornamente, iar unele sunt deja imbracate in instalatii care te fac sa ramai acolo minute in sir.

Este primul Craciun fara Denis si primul in care nu vreau brad impodobit, nu vreau sa sarbatoresc nimic. Aici nu ninge, deci nici nu pot sa arunc cu bulgari in italienii fericiti, numai asa de a naiba si invidioasa ca ei sunt acasa si eu nu.

Cel mai probabil voi sta pe terasa si voi asculta colinde, poate astia din fata mea isi imbodobesc casele cu instalatii si in loc de Craciun ma simt in oraselul copiiilor. Sau poate ma duc pe plaja si imi arunc toate durerile si dorurile. Poate beau un pahar de sampanie si dau noroc cu stelele, sau poate arunc cu el dupa vreun avion ca si asa ma streseaza zilnic de  imi vine sa fug in dormitor si sa bag capul sub perna asa cum faceam atunci cand eram mica…..

Nu stiu ce voi face de Craciun, dar stiu ca l-am iubit mereu si anul viitor promit sa ma revansez, asa ca : iarta-ma, Craciunule, dar anul asta te abandonez!

Voi ce faceti de Craciun? Nu imi spuneti de sarmale si cozonaci, imi placea doar mirosul lor. Eu iubeam sa fac curatenia aia generala si sa fac bradul cu Denis, imi placea sa fiu Mos Craciunul lui si as fi vrut sa fiu al tuturor oamenilor. Cand eram mica le puneam la ai mei cate ceva in incaltari….Anul asta nu imi doresc nimic de la Mos Craciun decat sa nu ma doara prea tare…

mujer_junto_al_mar

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

28 de gânduri despre „Anul asta nu e Craciun”

  1. Ufff… draga mea… mi-ai transmis asa un dor si mie… ai pus in aceasta postare tot dorul si toate durerile… si eu parca le-am simtit… dintre cuvinte!
    Te pup si te imbratisez! Si sunt aici… ❤

      1. Aș ciocni cu pălincă „până ninge”, da’ știu că nu poți să-mi faci față și nici nu vrei să-ncerci. Așe, om ciocni doar virtual… că nu să știe niciodată. Io chiar am băut astăzi o juma’ de horincă! 😉

  2. Nici la mine nu e Craciun. Nici anul trecut nu a fost. Il voi simula atat cat pot, il voi colora cu ganduri frumoase si voi incerca sa uit ca cei de acasa, fara noi, nici ei nu au Craciun.

Lasă un răspuns

