Nu fi proasta, nu te intoarce !


Azi, citeam pe un blog pe care il citesc aproape zilnic. Ma regasesc de multe ori printre ,,mormanele” de articole scrise de Dama de Trefla. Spunea :,,Las-o să plece, se va întoarce.”… Şi-a spus el. ,,Să nu fii proastă! Să nu te mai întorci!”… Şi-a spus ea. Iar ea nu s-a mai întors…”

Mi-am amintit ca vorbeam cu mama mea acum cateva zile si ii spuneam;,, stiu, mami, toti m-au iubit dupa ce m-au pierdut”.

Nu, nu voi discuta despre cea mai recenta relatie, despre ce am trait, despre ce traiesc pentru ca desi sunt genul de om care mereu a spus lucrurilor pe nume, azi nu am chef…Nu am chef sa pun intrebari, nu astept nici un raspuns si cu atat mai mult nu vreau sa ofer raspunsuri.

Sunt genul de om care te lasa cand iti este lumea mai draga, am recunoscut-o, insa niciodata fara sa te avertizez. Asa sunt eu, iti repet la infinit : ,, intr-o zi ma vei pierde”, dar nu vei sti niciodata cand este acea zi din moment ce tu mi-ai dat o mie de motive sa te las iar eu am ramas agatata ca un scai de tine.

20151115_165102,, Sa nu fii proasta”! Mi-am repetat-o in timpul unei relatii si mi- a intrat bine in cap atunci cand am plecat dintr-o relatie. Dupa ce am inchis usa in spatele meu am realizat ca oricat de mult ai fi iubit un om nu asta este motivul pentru care ai plecat. Oricat de proasta ai fi ca iubesti un om ai fi proasta cu acte in regula ca sa te intorci acolo de unde ai asteptat lucruri care nu s-au intamplat si crede-ma, nu se vor intampla!

Am mai spus-o, oamenii nu se schimba! Niciodata! Da, pot incerca, se pot preface, ba chiar reusesc pentru o perioada de dragul tau ca esti frumoasa, esti desteapta si devreme acasa, dar pe parcurs….ei revin la adevaratul caracter, adevarata lor identitate, fie ca s-au transformat din rai in buni sau din buni in rai. Si daca nu vrei o persoana autentica langa tine, fii proasta si intoarce-te!

Da, Dama de Trefla are dreptate!De multe ori un barbat te va trata urat si nici nu isi va cere scuze, ba chiar te va face vinovata pentru comportamentul lui pentru ca stie cat il iubesti si ca oricat l-ai avertiza ca pleci nu vei avea curajul sa o faci. Cand vei pleca, va fi convins ca esti aceeasi proasta care l-a iubit si te vei intoarce. Habar nu are ca atunci cand ai tras usa dupa tine ai lasat acolo tot ce simteai si ca ti-ai repetat de un milion de ori: ,,Nu fi proasta, nu te intoarce!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

7 gânduri despre „Nu fi proasta, nu te intoarce !”

  1. Nu am citit ce a scris „Dama de Trefla”, dar determinarea ta este laudabila. Nu lasa falsul sa-ti distruga viata! Adevarul iese întotdeauna la suprafata, dar, uneori, iese prea târziu. Mai bine sa fii pregatit, iar tu ai învatat bine lectia. 🙂
    Frumos!

Lasă un răspuns

