Cine?


 

A fost si soare, au fost si nori…

Au fost si ploi, a fost si vant…

Au fost si zile bune si pline de amaraciuni…

Asa e viata….si daca ar fi doar roz, cine ar iubi-o? Mi-am iubit fiecare zi din ea abia dupa ce am inteles ce vrea sa ma invete. Am iubit si zilele in care am ras cu gura pana la urechi, dar le-am pastrat in suflet si pe alea in care simteam cum ma prabusesc. Si au fost multe. Si frumoase si urate.Si curate si murdare. Si colorate si negre.

Mi-am pus sufletul pe tava in fata oamenilor si i-am lasat sa culeaga din el ce vor. Unii l-ar fi luat pe tot, altii nu au vrut nimic, unii au luat cat le-a trebuit, altii s-au jucat cu el. Unii au luat tot ce aveam mai bun, altii au ramas sa culeaga ramasite din el.
Au fost lacrimi de fericire, dar si lacrimi innodate in barbie care imi ardeau obrajii. Putini le-au vazut. Nu mai plang demult in fata oamenilor si nu mai stiu sa ma bucur decat in coltul meu de unde sa nu ma vada nimeni.

Am iertat greseli care mi-au sapat santuri adanci in suflet si a caror cicatrice poarta si acum  un nume: ,,asta este cea pentru  care am fost mintita”, ,, asta este din ziua in care mi-a ranit ce aveam mai de pret”, ,, asta este cicatricea care inca doare, in ziua aia mi-a inghetat sufletul”.

Am iubit oameni, animale, flori, insecte, iarba verde, frunzele aramii. am iubit toamna pentru ca atunci m-am nascut a doua oara, dar am si urat-o pentru ca mi-a aratat fetele urate ale oamenilor pe care eu ii credeam frumosi.

Din cate clipe are viata, spune-mi….cine ar iubi-o daca ar fi doar roz? Cine te-ar invata despre dureri si despre regrete, despre nopti albe si lacrimi usturatoare, despre minciuna si tradare, despre ura si uitare?20151115_170118.jpg

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

7 gânduri despre „Cine?”

  1. Un articol foarte frumos,felicitari! Viata e grea,dar are si clipele ei frumoase pt care merita sa traiesti….. Cuplurile puternice se cearta,se supara…..dar pana la urma raman impreuna.

      1. Ai dreptate,respectul este cel mai important intr-o relatie…… Păcat ca mi-am dat seama prea târziu…..

  2. Daca nu stii ce e durerea,nu poti sa apreciezi bucuria….daca nu suferi,nu stii sa iubesti…..daca nu ar fi noaptea,nu te-ai putea bucura de un răsărit de soare….. De ce trebuie sa iti dai seama ca iubesti pe cineva doar cand e prea târziu? Viata in roz e un ideal imposibil de gasit pt totdeauna….

Lasă un răspuns

