Poate….


Poate am iubit marea fara sa o cunosc…..

Poate am privit muntii si nu i-am atins niciodata….20151107_171908

Poate am strans maini importante pe care nu am dat doi bani….

Poate am vazut putine si am inteles multe…

Poate am iubit si nu am stiut…

Poate am plans si nu am recunoscut…

Poate am alergat si nu am obosit…

Poate am stat si mi-a plans sufletul….

Poate am izgonit suflete care m-ar fi iubit o viata…

Poate am sarutat buze pline de venin…

Poate am imbratisat suflete de gheata…

Poate am iubit si n-am stiut pe cine…

Poate am plans si nu am stiut pentru ce….

Poate am ras ca sa nu plang…

Poate am trait prea multe ca sa ma mint ca singuratatea imi va fi confidenta o viata…..sau poate nu???

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

5 gânduri despre „Poate….”

Lasă un răspuns

