Tu ce fel de barbat iubesti?


Mi-a luat mult timp ca sa imi dau seama ce fel de oameni imi plac. Mult timp nu am stiut nici macar despre mine cum sunt. Au fost oameni la care am iubit exact ceea ce nu suportam la altii. Oameni pe care as fi crezut ca nu ii voi simpatiza niciodata, dar pe care am ajuns sa ii iubesc. Oameni care imi pareau insuportabili, dar pe care am ajuns sa ii ador. Nu ma mir. Asa am fost si eu in ochii multora. Aproape toti prietenii mei au ajuns sa ma iubeasca dupa ce ar fi aruncat cu oua si rosii in mine, caci recunosc….sunt genul de om care la prima vedere pare arogant 12219484_10203563627929629_5711487430287643145_n

Ei bine,  la categoria iubire lucrurile au stat mereu altfel. Daca a fost chimie m-am aruncat cu capul inainte fara sa ma uit la defecte. Greseala sa nu,   consider ca am avut de invatat de la fiecare in parte si am mai spus-o. Cred ca majoritatea femeilor avem o perioada a vietii, a varstei in care preferam ,,barbatii rai”. Pai de ce sa ne placa unul care isi da sacoul jos ca sa ne acopere pe noi cand defapt noua ne place sa se prefaca ca nici nu ne observa? Adica nu, nu ne place. Dar fara sa ne dam seama suntem atrase de el. Personal m-am lecuit de,, barbatul dur cu suflet bun”. Suflet bun in mintea mea era caci tarziu mi-am dat seama ca in dragoste nu au voie orgoliul, indiferenta si minciuna”.

Sa iubesti barbatul care atunci cand te vede imbracata subtire, te cearta acoperindu-ti umerii cu bluza lui pentru ca nu o face ca sa se dea ,, gongoi” ci pentru ca te vrea sanatoasa.

Sa iubesti barbatul care iti aduce flori pentru ca nu e de moda veche ci stie ca acest gest te va surprinde si te va bucura mai mult decat o cina la un restaurant luxos.

Sa iubesti barbatul care iti lasa un bilet inainte sa plece la munca cu: ,, sa te imbraci bine, sa iti iei vitaminele, sa mananci, sa fii cuminte, etc”. Acesta nu e un barbat pampalau, este barbatul care te vrea bine.

Sa iubesti barbatul care se trezeste noaptea si te saruta pe umerii goi in timp ce te intreaba: ,esti bine, iubito, aseara te simteai cam rau”? Te iubeste cu toata fiinta lui acest barbat si toate durerile tale le-ar suporta el.

Sa iubesti barbatul care observa tristetea din ochii tai oricat ai zambi. Nu il evita chiar daca simti ca te cicaleste intreband de zece ori pe minut:,, ce ai patit iubito, te-am suparat cu ceva?” Chiar daca ti-e greu sa ii raspunzi de fiecare data: ,,sunt in faza aia naspa a lunii, lasa-ma sa imi treaca”, fa-o….el nu se va supara.

Sa iubesti barbatul care nu pleaca la servici pana ce nu iti saruta fruntea si nu intra niciodata pe usa fara sa te strige: ,, unde este iubirea mea”? Nu e vesnic indragostit, oricat timp ar fi trecut peste relatia voastra, te pretuieste si stie sa fie barbat, sot, tata,om.

Sa iubesti barbatul de care esti multumita si la care nu iti doresti sa schimbi nimic pentru ca….draga mea,  barbatii nu se schimba oricat de inteligente am fi noi!

Iti doresc sa ai parte de iubire adevarata, femeie frumoasa!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

16 gânduri despre „Tu ce fel de barbat iubesti?”

  1. Stau si ma gandesc la faptul că ai mare dreptate. Nu m-au atras niciodată bărbații duri dar am cunoscut oameni reci. Și m-am îndepărtat. Mi-am dorit intotdeauna, aproape, un barbat cald, receptiv, atent. Până la urmă l-am intalnit si pot spune ca ma bucur de toate lucrurile descrise de tine. Toate femeile merita sa fie fericite alaturi de barbatul care le completeaza!

Lasă un răspuns

