Tu sa taci!


Sa ramai acolo unde esti, sa iti vezi de treaba ta si sa nu ma mai bantui! Te voi sterge din viata mea ca si cum nu ai existat chiar daca m-ai invatat mlte, acum vreau doar sa taci!

Nu imi spune tu mie ca omul pe care l-am iubit m-a iubit si el pentru ca ai fost acolo cand m-am izbit de toti peretii, cand simteam cum imi fuge pamantul de sub picioare, cand am cedat si am simtit ca traiesc ultima picatura din viata mea.

Nu imi cere sa iert, pe mine nu m-a iertat viata cand m-a pus la incercari, nici omenii pe care i-am iubit.

Nu defila cu amintirile frumoase in fata ochilor mei, caci pe mine inca ma bantuie alea in care am fost tratata ca si cum as fi fost ultimul om de pe pamant care ar fi gresit iubind omul nepotrivit.

Nu incerca sa ma tragi inapoi, am fost acolo si am varsat lacrimi amare. Nu ma striga de fiecare data cand incerc sa traiesc prezentul pentru ca tot ce vreau este ca tu sa taci, trecutule!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

2 gânduri despre „Tu sa taci!”

Lasă un răspuns

