Nu mai vreau sa fiu fluture, tata


-Tu esti printesa mea!

-Tata, eu vreau sa fiu fluturas!

– De ce? Iubesti florile?

-Nu, iubesc oamenii.

-Si vrei sa zbori deasupra lor?

-Vreau sa-i imbratisez

Vei intalni oameni care nu vor avea nevoie de imbratisarile tale. Ramai printesa si nu privi niciodata in jos. Poarta-mi numele cu mandrie!

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

50029703_doschTata, am fost si fluture si copil si om si sclav. Am fost sclava iubirii si mi-a trait sufletul mai mult decat fluturii. L-am pus  in bratele oamenilor.  M-am incapatanat si am iubit, tata! Cu toata fiinta mea. Ti-am purtat numele cu mandrie, dar am privit in jos de multe ori adunandu-mi bucatele de suflet strivit fara mila. Nu mai vreau sa fiu fluture,  tata! Am intalnit oameni care nu aveau nevoie de imbratisarile mele…..

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

7 gânduri despre „Nu mai vreau sa fiu fluture, tata”

Lasă un răspuns

