Amantlac la gradinita


De mult timp nu v-am mai povestit despre Denis, asa ca mi-am facut cafeaua si ma asez frumos la birou sa va povestesc ceva nou-nout. Azi a venit de la gradi si ne-am cam ciondanit putin ca a fost nazdravan,iar el mi-a spus clar si raspicat:,, Gradinita este cel mai plictisitor lucru din viata mea!” . Am trecut peste, s-a schimbat, spalat pe manute si mancat. Apoi imi zice ca el se duce la desene. oK. Ma apuc sa fac cafeaua de pranz si vine Denis in viteza:

-Mami, iti spun un secret, dar nu spui la nimeni, da? E secret!

-Nu spun, promit!  Ma aplec si imi zice la ureche:

-La mine la gradinita, doi colegi se iubesc…ha ha ha.

-Cum adica se iubesc?

-Adica se pupa

-Unde?

-Pe obraz. Dar, mami, fata e mai mare decat baiatul.

-Si Doamna nu ii vede?

-Nu, ea ne spune ca daca nu suntem cuminti ne duce la grupa mica. Decat eu si prietenul meu ii vedem.

-Si tu ce facusi?

-Lesinai!

Intre timp lesinai si eu de ras, bineinteles. In timp ce-l conduceam spre baie rade si el si imi spune:

-Comedie romantica, nu?

-Da, da, zic eu si nu ma pot opri din ras.

-Hei, tu razi degeaba ca nici nu stii ce inseamna comedie romantica!

-Ce inseamna?

-Romantism!

-Si romantismul?

-Iubire!

-Bine, o sa fii romantic ca ma-ta! Si ne-am vazut fiecare de treburile noastre. Acum eu ma intreb de unde naiba stie chestiile astea? Va jur ca nu am fost romantica de fata cu el:)))

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

15 gânduri despre „Amantlac la gradinita”

  1. Iubirile de la grădi nu se uită. Eu cu Nicuşor ne exprimam iubirea făcând schimb de pachețelele cu mâncare. Nu ne pupam, asta era singura dovadă de iubire 😀
    Văd că ei sunt mai evoluați.

Lasă un comentariu