Intr-o zi….


Intr-o zi voi avea din nou curaj sa ma gandesc la un EL fara sa ma doara, imi voi gasi barbatul pe care sa il pot urma oriunde in lume, dar nu acum….intr-o zi!

Mi s-a spus des ca eu nu pot trai fara iubire, ca eu sunt genul de om care lasa totul balta pentru un gram de atentie, ca eu fac si dreg, dar nimeni nu m-a intrebat :,,cum iubeste o mama singura?”

Asa este, am fost inca din  adolescenta omul care a crezut in iubire mai mult decat in propria fiinta. Pentru iubire am mancat paine cu ceapa, pentru iubire am acceptat jigniri, pentru iubire am inchis ochii la infidelitate, pentru ea am luat palme la propriu si la figurat, dar tot in numele iubirii( de data asta cea de sine), am fugit de am mancat pamantul. Infidelitatea? Jignirile? Violenta? Sunt doar lectii, lectii pe care le stiu pe de rost si despre care nu mai am ce invata, deci nu se vor repeta. Iubirea vine la pachet cu una sau mai multe lectii, tu alegi daca inveti ceva din ele sau le repeti pana dau cu tine de toti peretii, caci doar in numele iubirii facem multe, nu?

Cand esti mama singura nu mai astepti printul la volanul unui Bmw, nici jumatatea care te va completa, nici barbatul care te va scoate din morcila, nu mai astepti pe nimeni care sa te satisfaca pe tine, ci astepti omul care macar sa accepte faptul ca ai un copil, dar asteapta mult si bine ca el nu vine cand vrei tu si nici nu sadeste sentimente la comanda in corason pentru copilul tau  doar pentru ca l-au tras hormonii taras. Desi doare, aceasta este realitatea despre mamele singure, nu despre toate. Unele au noroc de barbati care le iubesc copiii ca si cum ar fi sange din sangele lor, dar acele cazuri sunt rare, altele….altele in numele iubirii isi trag basmaua de pe cap pe ochi si distrug vietile propriilor copii, iar altele isi iubesc copiii atat de mult incat nu astepata dragostea ci lasa dragostea sa le astepte.

As putea spune ca am trecut prin toate cele trei etape; au fost momente cand am crezut ca am intalnit barbatul care ne va iubi pe amandoi ca si cum am fi parte din el, dar la dracu…cine-i mai pervers ca omul? Am crezut in dragostea unui barbat mai mult decat in mine pana am realizat ca defapt e usor sa paCalesti o mama purtandu-te frumos cu fiul ei. Acum sunt in ultima faza in care las dragostea sa ma astepte pentru ca a venit momentul sa iau lectii fara sa le probez pe propria-mi piele si fara sa il oblig pe fiul meu sa asiste la alegerile mele proaste. Da, pentru o mama singura un barbat care nu are capacitatea de a iubi si accepta un copil, este cea mai proasta alegere.11903893_1672204119691123_5026358867543715145_n

Personal, mi-am gasit iubirea, echilibrul si puterea in fiul meu, iar cand voi fi pregatita pentru dragoste ii voi bate la usa negresit, dar nu acum, ci …intr-o zi. Intr-o zi imi voi cunoaste barbatul perfect caruia ii voi arata ca mi-a lipsit dragostea…

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

12 gânduri despre „Intr-o zi….”

  1. „Intr-o zi…” offf… Raluca, nu stiu cum Dumnezeu te-am gasit. Ti-am vizitat blogul. Te-am citit. Si in multe dintre postari… parca mi-as citi gandurile sau emotiile…
    Ma bucur enorm ca te-am „descoperit”! 🙂

      1. Da, la asta ma gandeam si eu… ca multe dintre trairile noastre parca-s trase la indigo. Iti multumesc si ma bucur nespus si sincer ca te-am gasit! :*

  2. În multe din postarile tale…se regăsesc oameni,eu,ei…ăsta. i minunat pentru un scriitor! Este dovada suprema ca.i scrie sufletul și nu mintea, ca este cheia ce poate deschide multe alte suflete…felicitările mele…și Îți mulțumesc ca m.ai găsit, ca astfel sa te întâlnesc și eu pe tine,om minunat!

Lasă un răspuns

