Pastile de Nesomn


Intotdeuana am visat sa-mi tin in brate propria carte, povestea mea, parte din mine. Nu stiu de ce pentru ca nu sunt scriitoare si nici nu scriu texte cu care sa dau lumea pe spate, insa de cand eram micuta si scriam poezii pentru parintii mei spuneam ca intr-o zi o sa-mi scriu povestea. Acest lucru nu s-a intamplat, desi la inceput de an se afla pe lista dorintelor, insa s-a intamplat ceva frumos care mi-a dat aripi si speranta ca intr-o zi voi putea sa imi indeplinesc visul.11937974_1034038139963463_3135677186543367475_o

Va povesteam despre cartea Pastile de Nesomn, proiect realizat de Corina Ozon. Este o carte scrisa poate cu lacrimi de cei mai multi dintre noi( cei 25 de autori) pentru ca nu este usor sa-ti pui sufletul pe tava in fata oamenilor, sa retraiesti acele momente in care te-ai dat cu capul de toti peretii, asa cum spunea si Corina,,suferinta resimtita cand scrii despre asa ceva e inmiita”. SI este. Doare al dracului de tare sa povestesti despre deciziile pe care le-ai luat atunci cand efectiv simteai ca nu mai poti, sa-ti amintesti ca poate ai fost singur si te-ai simtit al nimanui, sa-ti amintesti ca poate atunci erai flamand.

Pastile de Nesomn este cartea noastra, a celor ce am scris si am avut curajul sa ne expunem asa cum suntem sau am fost noi, sa povestim despre o schimbare din viata noastra si ne-am dorit sa ramana acolo pentru noi, dar pentru ca imediat cum a iesit de la tipografie au fost multe cereri si de la alti fani ai Corinei, acum cartea poate ajunge in mainile oricarui om care isi doreste sa citeasca 27 de povesti autentice scrise de 25 de suflete. Avem planuri mari si proiecte frumoase impreuna, nu ne vom opri aici. Asadar, Pastile de Nesomn si lectura placuta!

Cand am primit aceasta poza am plans, mi-am vazut o bucatica din mine acolo si mi-am reamintit cat de greu mi-a fost atunci ca sa imi fie bine azi….11999073_1679365485641653_3441849168148716577_n

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

7 gânduri despre „Pastile de Nesomn”

Lasă un răspuns

