Pastile de Nesomn


Oamenii vin cu un scop in viata noastra. Toti. Nici unul nu apare intamplator. Unii vin sa ne raneasca, unii sa ne poarte de grija, unii sa ne iubeasca, iar altii vin sa ne faca fericiti. Oamenii cu sufletul frumos se hranesc cu fericirea noastra. Un astfel de om am cunoscut si eu. Si nu, nu fac complimente gratuite pentru ca nu imi place sa spun cuvinte doar de dragul de a-mi face articolul cat mai lung sau de dragul de a da bine in fata acestui om, insa: Corina Ozon, iti multumesc!!

Poate ca au fost zile in care am privit-o cu alti ochi, poate a avut momentele ei in care mi s-a parut ca este un om sever, insa m-am inselat. Nu orice om poate sa faca ce a facut Corina pentru noi, fanii ei. Nu stiu daca a fost rasplata pentru faptul ca am fost mereu acolo pentru ea, tind sa cred ca mai degraba a facut-o pentru ca asa este ea, ofera neconditionat. Nu este primul scriitor care face asta pentru fanii lui doar pentru a fi primul, ci este primul scriitor care si-a aratat dragostea fata de  fani intr-un mod unic. Oamenii care citesc sunt pasionati si de scris, majoritatea, iar Corina a stiut asta, a stiut ca asta ne va face fericiti si ca la randul ei nu asteapta decat atat: sa fim fericiti! 11999073_1679365485641653_3441849168148716577_n

In articolul precedent va spuneam ca am scris o poveste si ca avut loc lansarea la cartea Pastile de Nesomn, carte din care face parte si ,,o lectie”, parte din mine, povestea mea. Atunci cand Corina ne-a dat ca si tema,, o intamplare care ne-a schimbat viata”, mi-au trecut prin cap multe. As fi vrut sa scriu despre nasterea fiului meu, despre cum mi-am cunoscut sora sau mama, despre cum l-am pierdut pe tata inainte sa stie cat il iubesc, insa am ales sa scriu despre despartirea de tatal fiului meu pentru ca poate fara sa imi dau seama era cu adevarat schimbarea din viata mea. De ce? O sa cititi in carte pentru ca desi initial cartea era pentru noi cei care am scris, deja avem foarte multe cereri de la fanii Corinei. Ei cred in ea si stiu ca a iesit ceva frumos. Si a iesit. Sunt povesti de viata la care multi dintre noi nu ne-am fi gandit pentru ca este mare lucru ca cineva sa scrie despre durerile care i-au macinat sufletul zile, nopti, luni si chiar ani. Cineva mi-a spus ca a citit cartea plangand de la inceput pana la sfarsit, eu inca nu am citit-o, dar cunosc povestile oamenilor alaturi de care am scris si recunosc ca am citit povesti de viata despre oameni puternici si luptatori, despre oameni care au stiut sa spuna NU la momentul potrivit, despre parinti care au suferit, despre iubiri pierdute, despre dezamgiri.

Nu am cuvinte sa multumesc Corinei, prietenilor alaturi de care am scris si pana la urma lui Dumnezeu pentru ca desi poate pentru unii pare putin pentru mine este enorm. Sentimentul pe care l-am avut atunci cand am primit o poza cu pagina la care era povestea mea a fost acela de implinire. Mi-am spus din nou ca POT, am pus mana pe telefon si am scris din nou la Melissa, carte pe care sper sa o strang intr-o zi la piept, insa pana atunci, PASTILE DE NESOMN, ramane prima mea dragoste la acest capitol.

Pe 20 septembrie sunt invitata sa vorbesc despre Noptile Amantilor,tremur de cand am aflat, am o mie de lucruri frumoase de spus, despre Corina, despre carte, despre grup. Sper doar sa nu ma balbai si sa imi duc discursul pana la capat cu bine.

Va scriu dupa lansare! V-am pupat:*

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

10 gânduri despre „Pastile de Nesomn”

Lasă un răspuns

