Am revenit!!


11937974_1034038139963463_3135677186543367475_oStiu, eu sunt un copil care merge la ,,scoala” toamna si iarna, primavara chiuleste tot mai des iar vara e in vacanta, insa am avut motive intemeiate sa o fac. Adica….multi dintre voi stiti ca sunt pasionata de manichiura, asa ca mi-am indeplinit visul de a urma un curs si acum lucrez in acest domeniu. M-am indragostit iremediabil de aceasta meserie, sa faci bani muncind cu drag la orice ora din zi si noapte este un lucru mare pentru mine, indiferent ca dai cu matura, faci curatenie, lucrezi la birou sau faci unghii cu gel.

Despre mine nu stiu ce sa va spun, vacanta asta a fost una in care eu mi-am cam facut de cap, Denis fiind mai mult la bunici. Am avut momente cand tot ce imi doream era sa fug undeva departe, alteori am simtit ca dragostea nu e facuta pentru mine, ca sunt goala, ca nu simt iubire, nu simt dor, nu simt nimic pentru nimeni in afara de Denis.  Eh, cred ca toti avem etapele astea, m-o fi batut soarele prea mult in cap:))

La cartea mea nu am mai scris decat acum in ultimele zile, deoarce este vorba despre povestea mea reala(Melisa), imi este foarte greu. Practic ma chinui, retraiesc etape din viata mea peste care am crezut ca am trecut demult, insa m-am inselat. 11259778_1677242169187318_3572258874605452966_n 11934962_1676549975923204_4670752597740375794_n

Datorita Corinei Ozon, pe 12 Septembrie va fi lansarea la cartea Pastile de Nesomn, o carte a fanclubului ei cu texte de la fani alese in urma unui concurs. Am fost fericita sa aflu ca povestea mea este pe locul sapte si cred ca pe 20 septembrie voi avea cartea in mana, atunci cand Corina va veni cu Noptile Amantilor la Craiova, dar despre asta o sa va scriu mai tarziu.

In rest, sunt bine, daca dispar nu va speriati, v-ati obisnuit cu plecarile mele. Ciudat, in realitate nu imi plac calatoriile.

12000877_1678003079111227_1345494952442468040_oVa imbratisez si promit ca voi reveni curand cu povestile mele pe care unii dintre voi le-ati citit cu drag. Am foarte mult de recuperat de la oameni dragi pe care nu i-am mai citit de cateva luni. Sa vedem daca mai stiu sa las comentarii, caci la ,,texte” parca sunt stangace:))

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

7 gânduri despre „Am revenit!!”

  1. Mă bucur că ţi-ai realizat visul!! Bravo! Să pui poze cu unghiile făcute să mă inspir şi eu că s-a săturat fata la care merg eu să îi spun că „nu ştiu, fă-le cum vrei că n-am nicio idee” 😳
    Felicităăări pentru text! Am vorbit cu Corina şi am uitat să întreb. Dar parcă e ediţie limitată, nu? Ia să întrebi tu unde găsesc şi eu cartea. Sau măcar câteva texte.
    Te pup şi spor!

  2. E genial sa aud când cineva si-a îndeplinit cu bine viitorul, sa zic asa. E frumos sa aud ca deși lucrează, o face cu placere.
    Și eu am un copilaș micut în familie pe nume Denis :)) e sufletul și nepoțelul meu. Ce ai scris despre Denis al tău se aplica și la al meu.
    Și succes cu cartea! Sunt și eu foarte pasionata de scris și citit, deci felicitări, ca nu-i tot timpul ușor, nu? :))

    1. Multumesc frumos. Usor? Nu! Frumos, da! Uneori pic rupta, alteori nu am chef de nimic, tigarile ma pun la pamant si cu cat sunt mai stresata cu atat fumez mai mult, zici ca sunt beata in permanenta, insa este frumos, nu ma plang. Consider ca am doua dintre cele mai frumoase pasiuni, unghiile si scrisul. Abia astept sa te citesc. Bafta si tie:*

Lasă un răspuns

