Povestea Deliei


– Trezeste-te odată! Eu plec la munca si tu stai ca o lichea in pat pana la 12!
– Sunt bolnava, Eugen. Mă simt rău.Am obosit . Nu mai pot!
– Esti pe dracu! Esti o parașută. Asta esti tu, proasta pământului!
A dat cu usa dupa el si a plecat. Parca vad babele cum se uita pe vizor ca niste mate in călduri sa afle ele tot se întâmplă, daca mă cafteste sau nu, animalul asta. Am sa-l las eu intr-o zi. Vorba Mariei, mai bine unul prost decât asta care le are pe toate. Mă inseala, mă jigneste, sunt sclava lui si mă mai si bate. Ce-oi fi avut eu in capul asta sec sa-i fac un copil la monstrul asta? Măcar fata noastră sa aibă noroc in viata, sa nu pateasca ca mine.Eh..ce vremuri vor veni….
Maria mi-a zis ceva de un site de matrimoniale. As putea sa intru, dar ce sa fac acolo? Daca mă prinde asta cu asa ceva, îmi mananca coliva vecinele astea curioase.
Dar el cum mă inseala? Ia stai ca mă fac eu afurisita de azi înainte si sa vadă el ce n-a văzut. Ce poate sa imi faca mai mult ? Sa mă omoare? Nu se duce el la pârnaie pentru o neînsemnată ca mine.
Iubire.com
User name: Delia
Parola : Eugen
Am pus parola prostului, in caz ca da de contul asta, nu ar ghici parola in veci. Doar el nu ar pune la parola numele meu, nici eu pe al lui, dar acum o cere situatia. Nu-i va trece prin gand.Pun pariu.
Upload file: Nu pun poza cu mine ca cine stie cine mă gaseste si mi-l bag pe dracu singura in casa. Stai sa caut pe internet si pun o poza cu o tipa misto. Numai bine, toate bunacinule de barbati or sa tragă la mine. Doar caut sa pierd timpul, nu plec eu cu astia de pe internet. Ah. Asta. Frumoasa femeie. Parca seamănă cu mine înainte sa mă distrugă nemernicul asta. Acum nici nu stiu de cand nu m-am epilat. Pensata am fost doar înainte sa fac fetita. Unghii nu am. Cică doar curvele se aranjează. Nici sa citesc nu mă lasa, i-o fi frica ca mă destept si îl las. In fine…de lasat tot îl las, astept sa mai crească Carla si mă duc cu ea cu tot unde vad cu ochii.
Pinguinul tau :- buna frumoaso, ce faci ?
– Buna. Pinguinii scriu ?
– Esti proasta. Pa.
La dracu! Toti ma cred proasta? Am facut si eu o gluma…o fi fost proasta…

Nik22: – sarutmana, domnisoara!
– Buna.( asta e batran ca tata. Doamne! Ce caut eu aici?)
– Vrei sa facem ceva la webcam?
– Hai ca esti badaran.
– Si tu curva.
Nu , nu se poate sa incep asa prost. Ce am avut in cap sa ma iau dupa Maria si sa ma inscriu aici? Mai bine ies chiar acum. Daca mai da si Eugen de mine, am facut-o de oaie, mananc bataie de nu ma ridic trei zile din pat.
Dracusorul tau: -Buna, ingeras.
– Mai am unul acasa. Nu, mersi.( draci imi trebuie mie?se mai si alinta)
– Stai… este doar un nickname.
– Am inteles! ( ce o fi ala?)
– De ce esti asa suparata pe viata?
– Nu sunt! De unde stii tu cum sunt eu?
– Uite, eu am nickname-ul asta pentru ca sunt aici sa ma distrez, dar asta nu inseamna ca sunt un om rau. Esti frumoasa, dar recalcitranta.
– Sunt….
– Esti…
– Bine. O zi buna.
– Te-am speriat?
– Nu. Pa.
Astia sunt nebuni. Si Maria e tot nebuna. M-a pus sa intru aici ca sa ma porcaiasca astia cum vor. Bine ca mi-am ales o poza cu tipa asta misto ca ma faceau si urata. Mare ti-e gradina, Doamne! Ma duc sa fac curat si sa gatesc , sa scot fata in parc ca poate vine iar Eugen cu capsa pusa de la vreo terminata si mi le fur peste ochi.
Si totusi dracusorul ala parea un inger, sau cel putin om serios, dar ce sa vorbesc cu el? Daca imi cere mai multe poze? Ma dau de gol. Nu stiu eu sa mint. Lasa ca mai bine raman in lumea mea pana creste fata si plec de la natangul asta de nu l-o lovi strechea de la atata bautura sau vreo boala de la panaramele cu care umbla.
Mai e putin si vine acasa. Da Doamne sa nu fie nervos ca simt ca izbunesc si ii pun toate oalele in cap. Bai, ce fata erai tu delio! Te-a facut asta de nu mai stii nici e aia feminitate. Tu te luai cu tac’tu in gura si in fata astuia pui capul in pamant. Revino-ti fata ca are dreptate Maria, mai bine curva decat sclava.
Suna telefonul. Sper ca este el sa-mi spuna ca vine acasa. Ah, nu. Chiar nebuna asta este, sa vezi ce-i fac ca m-a trimis pe site-ul ala de porci.
– Da fata.
– Fata, ce faci?
– Bai fata, tu m-ai bagat la aia pe site ca sa ma faca mai rau cu capul?
– Ce-ai patit fata?
– Numai dobitoci, ma! Ce mi-e eugen, ce-mi sunt aia…tot un drac!
– Delia, mai cizeleaza-te si tu. Nu te mai recunosc. Nu mai ai grija de tine, nu mai spun cum vorbesti. La cei 32 de ani ai tai ar trebui sa fii o doamna. Fii atenta, in iulie cand vin acasa vreau sa te gasesc alta.
– Alta? Ma jignesti? Cum sunt?
– Ai crescut intr-o familie frumoasa. Esti o femeie frumoasa. Cati baieti mureau dupa tine in liceu? Si acum? Ce a facut badaranul asta din tine? Revino-ti femeie!
– Trebuie sa inchid. Cred ca bate la usa. Ne auzim te pup.
– Ai grija de tine. Te pup.
A trecut si seara asta fara scandal. Cred ca l-a cardit aia bine pe Eugen ca vad ca nu zice nimic, pana si fasole a mancat si n-a scos un cuvant. A adormit Carla, pot sa stau si eu in tihna sa ma gandesc incotro o iau.
Maria are dreptate. M-am schimbat, vorbesc foarte urat, uneori tip si la biata Carla. Adevarul este ca m-am ratat. Trebuie sa iau atitudine, sa ma despart de Eugen, sa merg la un psiholog, sa citesc carti din nou. Trebuie sa ma ridic. Mi-e rusine cu mine. Pe strada merg cu capul in pamant si ma rog in gand sa nu ma intalnesc cu cunoscuti. Maria este singura prietena care mi-a ramas aproape dupa ce m-am maritat. O sa fie bine, Delia, o sa fie bine. Tu poti….copil-trist-la-geam

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

6 gânduri despre „Povestea Deliei”

  1. doar atat??ma gandeam ca stau o jumate de zi lipita aici la cat de tare ma prinsese….fetita,nu asa,pune mana si scrie continuarea!!!

    1. Potecuta, dar tu stii continuarea. Povestea asta o începusem cu altcineva pe un alt blog si am decis ca nu ne completam, iar eu m-am atasat de Delia si voi continua aici cu ea. Vine si continuarea. 😘

Lasă un răspuns

