Delia sta de vorba cu Eugen


Aseară cand a venit Eugen dormeam, mă mir ca nu m-a trezit sa-i pun sa mănânce, poate s-a simtit vinovat. Acum este la munca, dar sunt mai linistita ca am apucat sa vorbim. Mi-a fost frica si mi s-au oprit de multe ori cuvintele pe buze, dar intr-un final am îndrăznit sa-l intreb:
– Eugen, tu mă mai iubesti?
– Ce ai, fa? Te-ai lovit la cap?
– Stii…m-am gândit mult la relatia noastră. Ai timp sa stăm de vorba?
– Ia zii, Delio! Hai ca ma faci curios.
Îmi era frica sa incep sa-i spun ce am pe suflet, dar nu mai puteam sa dau înapoi asa ca am început:
– Eu cred ca tu nu ma mai iubesti. Candva mă iubeai Eugen, iar atunci nu te comportai asa. E drept ca si eu….
– Si tu ce, Delia? Tu te uiti la tine? Nu mai esti femeie! Mai trebuie sa ai barba ca la cat esti de paroasa nu te-ai deosebi de un barbat. Eu vreau o femeie lângă mine, o femeie, fa, intelegi?
– De cand a venit Carla….
– De cand a venit Carla esti proasta! Te-am luat cand erai o copila, iar dupa ce te-am facut femeie te-ai transformat intr-o …
– Sunt mama, nu mai am timp de mine!
– Da,  fa, fii mama! Doar mama! Nimeni nu se va mai uita la tine. Esti schiloada,paroasa, cocosata. Si vrei sa stii ceva? Mi-e sila si sa ma culc cu tine!
– Eugen, ai pe altcineva? Fii sincer!
– Am!! Am o femeie adevarata . Delia, nu am de ce sa mă feresc de tine. Eu stau cu tine ca stiu ca ma-ta nu te-ar primi; si asa depravat cum sunt nu pot sa te las cu copilul meu pe drumuri.
– Da, Eugen….da…..
Am iesit din camera pentru ca altfel as fi plâns in fata lui si nu vreau. Cu cat îmi spunea mai multe cu atât orgoliul meu crestea si tot ce îmi doream eram sa-i mut fata la spate nemernicului ăstuia care m-a distrus. Am asteptat sa plece el, am plans, am urlat, m-am tavalit de durere pana ce am auzit-o pe Carla strigând:
– Mami,hai sa ne jucam de-a doctoritele.
Mi-am sters lacrimile si m-am jucat cu doctorita sufletului meu pana am uitat si de Eugen ,si de mama, si de viata….
Mă simt mai puternica ca niciodată dupa tot ce mi-a zis iditioul ala. Intr-o zi o sa mă caute si o sa vrea sa îmi pupe tălpile, dar nu va mai găsi nici măcar urmele pasilor mei. Acum stau pentru ca nu am unde sa mă duc si are dreptate cand spune ca sunt urata si ca nu m-ar lua nimeni. Ce nu stie el este ca mi-a facut un bine cu aceste cuvinte, chiar daca m-au durut ca si cum mi-ar fi răsucit cutitul in inima.
,,Vei avea surprize dragul meu Eugen. Si ca sa fiu si eu curva cum esti tu penal, ia sa intru eu pe iubire.com. S-ar putea ca aici sa primesc complimente si sa uit de jignirile tale. S-ar putea ca dracusorul ala sa fie mai inger decat tine”

Iubire.com!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

3 gânduri despre „Delia sta de vorba cu Eugen”

Lasă un răspuns

