Sunt Olteanca, bine imi pare!!


info: commons.wikimedia.org
info: commons.wikimedia.org

Nu e vreun secret faptul ca sunt olteanca. Daca nu stiati, este suficient sa spun ca participai la concurs pentru ca fusei provocata de Tradem  si  se vor ,,prinde” si cei care nu ma cunosc ca prazul este leguma mea preferata.

Lasand gluma la o parte, am povesti frumoase din Craiova Culturala: una de suflet care ma tine aici, una de iubire care m-a adus si alta de fericire care nu ma va lasa sa mai plec de aici. Este o pura intamplare ca am ajuns sa iubesc Craiova fara sa stiu cat de bogata sunt iubind  viitoarea capitala culturala europeana. Prima oara am iubit-o pentru un barbat care m-a adus aici, am apreciat-o pentru Parcul Nicolae Romanescu, unde mi-am lasat multe seri urmele pasilor peste care au calcat zilnic mii de oameni, dar care nu se vor sterge niciodata. Podul Suspendat mi-a dat prilejul sa fiu de multe ori la ,,inaltime” si sa visez, sa sper, sa cred ca in viata nimic nu este intamplator, asa cum nu este o intamplare faptul ca va purta titlul Craiova Capitala Culturala Europeana 2021 – la care candideaza Craiova si regiunea Oltenia.

Sunt mandra ca sunt olteanca cu atat mai mult acum cand realizez faptul ca viata si pasiunea mea pentru scris, m-au adus fata in fata cu oameni frumosi, olteni de la care am multe de invatat despre Craiova Culturala. As fi vrut sa particip la multe evenimente, dar cel mai mult visam sa ajung la Festivalul International Shakespeare care a avut  loc la Teatrul Marin Sorescu, mai ales anul trecut cand festivalul a implinit douzeci de ani.

Craiova, este orasul in care vreau sa raman si in care cred. Este orasul unde stiu ca fiul meu are sanse mari sa invete multe, sa participe la activitati culturale si sa ajunga cineva. Cred cu tarie si sustin acest oras ca intr-o zi sa-l putem numi cu totii Craiova Capitala Culturala Europeana 2021!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

5 gânduri despre „Sunt Olteanca, bine imi pare!!”

  1. Până să aflu de campania celor de la Blogal Initiative, într-adevăr, parcul Romanescu era singurul meu reper pentru Craiova. Cercetând acum, aflu că este o resursă culturală importantă. Ce bine că se promovează corespunzător!

  2. Va doresc sa deveniti Capitala Culturala Europeana. Orasul este frumos, cu oameni de cultura importanti, romani valorosi, cu o primarita desteapta si frumoasa, daca nu ma insel sunteti la concurenta cu Iasul ❓

Lasă un răspuns

