Daca…


Daca as putea sa dau timpul înapoi:
As primi aceeasi oameni in viata mea pentru ca fiecare mi-a lasat ceva in suflet.
As iubi la fel de mult pentru ca m-am simtit iubita la rândul meu.
As răni oamenii pe care i-am rănit si atunci. Am avut motivele mele sa o fac.
As uita tot ce am uitat deja si încă ceva…
As minti doar pentru a face lucruri bune, cum ar fi o surpriza. O sa mai mint.
As pleca de unde nu mi-am gasit locul, o sa o fac mereu.
As ierta oamenii pe care i-am iertat, dar cine spune ca iartă si uita minte. O sa mai iert, ura nu face parte din viata mea.
As mângâia pe cine am mângâiat, unii meritau mai mult de atat.
As imbratisa aceeasi oameni….si pe încă cineva.
M-as certa la fel, cearta este modul prin care îmi spun punctul de vedere mai dur, doar uneori…
M-as juca cu oameni, dar nu cu suflete. Nu am putut niciodată.
Mi-as alege aceeasi prieteni, toti mi-au fost alături atat cat a trebuit.
As calatori la fel de mult, nu mi-au plăcut niciodată drumurile lungi.
As alerga desculta prin ploaie si as merge in sosete prin zăpadă, îmi place sa mă joc
As merge pe nisipul fierbinte,dar nu al mării negre.
As alerga spre oameni, dar nu cu sufletul deschis .
As zbura cu vântul verii. Îmi place cand se joaca cu parul meu.
As închide porti , e dreptul meu sa aleg cine intra.
As sechestra oameni in sufletul meu si nu i-as elibera niciodată.
As strânge la piept copii fara mame, visul meu a fost mereu sa ajung la ei.
As petrece timp cu ei, cu cei care am petrecut putin.
As dansa sub cerul plin de stele, niciodată singura.
As face multe, as trai frumos asa cum am trăit mereu.

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

11 gânduri despre „Daca…”

Lasă un răspuns

