Douazeci si unu si cu mine


In primul rand multumesc Ruxandrei pentru aceasta provocare frumoasa mai ales ca eu oricum nu am completat la ,,despre mine”, asa ca am sa va spun despre mine acum si aici. Voi incerca sa fiu cat se poate de sincera si voi spune si ,,defectele” pentru ca pana la urma sunt ale mele si ma accept asa cum sunt. Asadar sa incepem:

copil ( sunt un copil cu un copil adorbail)

fericita( am gasit fericirea  si nu am de gand sa-i mai dau drumul vreoadata)

blog( chiar daca uneori dau impresia ca uit de el, este foarte important pentru mine)

frumoasa( stiu ca nu va asteptati sa spun asta, dar am sa o spun, sunt frumoasa asa cum fiecare om este frumos in felul lui)

imprevizibila( daca spun ca nu merg intr-un loc sau ca nu voi face aia sau cealalta, nu ma crede pe cuvant, nu pentru ca nu m-as tine de promisiuni, ci pentru ca sunt atat de imprevizibila incat ma surprind si pe mine)

rautacioasa( prietenii adevarati stiu asta, de multe sunt rautacioasa cu oamenii care incearca sa epateze, dar o dau in prostie curata)

prietenoasa( iti sunt cea mai buna prietena pana ma calci pe coada, iar daca te simt pervers ma transform)

fidela( sunt cea mai fidela, dar daca situatia o cere te insel si vei afla chiar de la mine)

dragastoasa( nu exista om, mai ales barbat care a facut parte din viata mea sa nu imi fi spus acest lucru, deci credeti-ma pe cuvant)

pupacioasa( copilul meu a primit cei mai multi pupici si imi este teama pentru zilele in care voi cersi un pupic de la el)

viata( iubesc viata si mi-e frica de moarte, foarte frica)

– liniste ( cred ca toata viata am alergat dupa acest sentiment, l-am gasit in sfarsit)

familie( mi-a lipsit candva si am ajuns foarte greu sa simt cu adevarat ce inseamna sa fii multumit de propria familie pe care ai cladit-o asa cum ai stiut mai bine)

iubire( iubesc , iubesc, iubesc. Nu imi imaginez viata fara iubire)

– responsabila ( fata de mine nu, dar fata de oamenii din jurul meu, intotdeauna. )

comica( Nu imi imaginez viata fara rasete, glume si voie buna. Ador sa fac haz de necaz)

rasfatata(v-am spus ca sunt un copil cu copil, deci ma intelegeti)

zurlie( mi se spune adesea acest lucru si am ajuns sa ma conving si eu intr-un final ca asa este)

bunica( este omul pe care il respect cel mai mult pe lumea asta, este omul care m-a facut om)

– iubitul( este posibil sa-mi fi gasit in sfarsit jumatatea si daca nu este asa cu siguranta omul asta va ramane pentru totdeauna in viata mea)

recunostinta( nu o sa uit niciodata sa fiu recunoscatoare oamenilor care m-au facut mare, oamenilor care au trecut prin viata mea, oamenilor pentru care port un respect enorm)

Provoc pe cine vrea sa se joace!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

11 gânduri despre „Douazeci si unu si cu mine”

  1. Esti un om minunat iar sinceritatea ta este o arma care-i doboara pe multi care-ti vor raul. Fi mereu tu insati si vei capata putere nebanuita asa incat viata-ti va fi plina de reusite si impliniri.

Lasă un răspuns

