Draga mea,


consolarea-unei-prieteneDesi scriu pe blogul personal, unde de regula ma adreez voua, tuturor, azi vreau sa vorbesc doar cu tine. Nici macar nu iti voi spune numele pentru ca stiu sigur ca va citi aceasta ,, scrisoare” cine trebuie.

Este ziua ta. Si? Ti-as fi scris oricum aceasta scrisoare, insa ma gandeam ca va fi un cadou mai ,,primit” azi, altul nu am din fata calculatorului. Esti speciala pentru mine, stii? Dar stii ca am avut zile cand te-as fi tras de coada aia lunga, cand te-as fi zguduit si ti-as spus ,, esti o mare fraiera?”. Nu stii pentru ca le-am pastrat pentru acum. Da, nu suntem perfecti, exista lucrurui care nu ne plac, nu le acceptam la ceilalti, exista gesturi pe care le-am interpretat. Si eu am avut astfel de ,,simtiri” in prietenia asta, dar tin prea mult la ea ca sa o stric si sa bag amanuntele in seama. La fel ca si tine. Sunt sigura ca si tu ai avut zile cand m-ai fi luat de zulufi, dar nu ai facut-o, ai tacut si a doua zi ne-am baut din nou cafeaua printre articole.

Fata, mai stii cand m-ai diagnosticat pe facebook? Nu voi uita ziua aia niciodata. Mai stii de cate ori ti-am scris despre ,,fanii ” mei ca imi trimit mesaje deocheate si tu spuneai: sterge-i fata, de ce tii asa ceva in lista?:)) Fata, dar de cate ori ti-am spus sa uiti de x ala ca nu te merita? Ce strategii faceam, ce ma implicam si ce iti spuneam si cum sa-ti ocupi timpul ca sa nu-l mai cauti. Ce melodie sa asculti ti-am spus? Nu cred, dar imi amintesc in schimb ca ti-am trimis una de copii sa o pui la sora-ta, una populara, plus altele care ni se potriveau:)).

Stii de cate ori am ras ca nebunele din nimicuri? Tu la un momentdat nici nu mai erai atenta ce iti scriu ca direct puneai emoticonul ca razi, asteptandu-te sa scot perle, ca de obicei.

Stii cand m-ai suparat cel mai tare? Atunci cand am luat eu proiectul ala fain si cand tu te desconsiderai. Nu mai stiam in ce limba sa iti explic ca esti BUNA, stii ca eu stiu doar limba romana, degeaba te chinui sa ma inveti engleza din cand in cand. :))

Si ma mai superi cand esti posesiva. Sa nu mai fii fata, stii tu ce ti-am spus eu, da?

Hai ca te-am ,, criticat” destul. Sa iti spun ce imi place, vrei?

Imi place ca esti genul de om care nu se lasa. Tu pari fragila si pici des in ,,depresii”, dar esti puternica.

Imi place ca nu te grabesti sa te mariti chiar daca iti doresti o familie cu toata fiinta ta. Vei alege bine, am incredere in tine.

Imi place ca desi spui ca esti impulsiva nu reactionezi direct. Preferi sa vorbesti singura decat sa te iei de om, ca mine, de exemplu. Si sa stii ca m-ai dresat si pe mine, sunt cu mult mai putin impulsiva de cand te stiu pe tine.

Imi place ca ai multe prietene, asta spune totul despre tine.

Imi place ca iti respecti si iubesti foarte mult mama.

Imi place ca ,, barfim” ca fetele la cafea desi nu ne-am vazut niciodata.

Dar cel mai mult imi place ca esti prietena mea.

In incheiere, te las sa te amuzi de scrisoarea mea ,,copilareasca”. Stii de ce este asa? Pentru ca noi doua ne purtam ca doua pustoaice, dar sunt sigura ca vei simti profunzimea cuvintelor mele, care denota defapt maturitatea noastra dupa care ne ascundem cu urmatoarele:

  • Raluca Marcu

    Ce ai fata?

  • ea:

    ma plicti

  • Raluca Marcu

    Eu nu mai stiu de creierii mei

  • ea:

    eh eu ma mai calmai

  • ea:

    Eu sunt la mall

  • Raluca Marcu

    I-AUZI!!

    maimuta

  • ea:

    Ma duc la film

  • Raluca Marcu

    bv fata

    sa vezi ce relaxata te intorci

  • ea:

    :))

  • ea:

    S-a stricat filmul :))

    Raluca Marcu

    eu nu tinui ghinion fata

    =))))))))))))))

  • ea:

    :)) nu am zis ca tu

  • Raluca Marcu

    😈

    S-a reparat filmul?

    ea:

    daa

    sunt acasa

    da am stat vreo 15 minute

    ca facea purici

  • Raluca Marcu

    trebuie sa fac curatenieeeeeeeeeeeeeeeeeee

    generalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    si mi-e leneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • ea:

    Eu am facut

  • ea:

    :))

    imi place poza ta de pe whatsapp

  • Raluca Marcu

    Da?

    ea:

    daaaa

    e super

  • Raluca Marcu

    Mersi

    De cand m-am vopsit

  • Raluca Marcu

    O pun la profil?

    EA:

  • daaa

    dar sar handralaii pe tine

    Deci, cam asta inseamna prietenia noastra in cateva cuvinte. Cam astea sunt motivele pentru care ma bucur de tine in fiecare zi. Astea si inca o mie pe care le voi pastra acolo in privat la noi.

    Te imbartisez, fata. Te stii tu care:))24638375_GKQCRAZSL

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

9 gânduri despre „Draga mea,”

Lasă un răspuns

