Ce am mai facut….


imagesMi-a fost dor sa va citesc si v-am citit la umbra copacilor infloriti iarna in sufletul meu…

Mi-a fost foame si m-am hranit cu iubire primita de la copilul pentru care eu sunt cea mai buna mama….

Mi-a fost sete si am baut din turturii de la strasina sufletului meu de cate ori picurau, de cate ori soarele batea spre casuta mea….

Am fumat tutun, dar si multe povesti despre prietenii false, despre oameni care te fac din vorbe si pleaca in lumea lor, o lume in care tu nu ai loc…

Am citit despre oameni in care m-am regasit si am trait povestea alaturi de ei, am citit despre voi si m-ati descris si pe mine de multe ori, am citit despre mine prin prisma oamenilor, dar cel mai des mi-am citit sufletul si am inteles ca el merita fericire….

Am scris mult, dar nu aici….am scris despre nunti, dar eu nu voi fi niciodata mireasa. Acum stiu sa sfatuiesc miresele, dar nu stiu sa-mi conving sufleul sa treaca peste ce a fost si sa-mi lase trupul sa imbrace rochia, visul de o viata….

Am iubit, am iubit doi gugustuci care veneau in fiecare zi in copacul de langa geamul de la dormitorul fiului meu. I-am urmarit mult timp cum se iubeau, se desparteau si se impacau. Si ei erau orgoliosi…

Am iubit oameni. Pe unii ii iubesc si acum, pe altii i-am lasat sa-si traiasca viata in minciuna si ipocrizie , asa cum au ales.

Am dormit si de multe ori am visat ca traiesc intr-o lume frumoasa si buna, ca cei dragi mie s-au intors si ca viata este cu adevarat NUMAI frumoasa. Doar am visat…

M-am plimbat prin locuri cunoscute doar de mine si am ajuns unde am vrut eu; Raiul a fost cel mai frumos loc pe care l-am vizitat…in gand, pentru ca in realitate singurul drum pe care merg aproape zilnic este cel pana la gradinita si inapoi.

Am strigat catre cer si l-am rugat sa nu mai planga, i-am cerut sa zambeasca si sa lase copacii sa infloreasca, ne-au inghetat sufletele destul…

Am ras…am ras si pentru lucruri pentru care cu ceva timp in urma as fi plans mult. Se poate sa te uiti in trecut si sa te rusinezi ca ai fost atat de slab…

Am plans putin caci nu mai sunt lacrimi. Le-am dat pe orice porcarie in trecut si acum am ramas saraca de lacrimi. Sa nu ma imprumutati, vreau doar zambete, de ele nu ma satur niciodata oricat de multe as avea…poza-12

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

13 gânduri despre „Ce am mai facut….”

  1. „te pup”
    „si eu te pup”
    „o sa treci peste toate”
    „cu siguranta”
    „totul o sa fie bine, ce-i al tau e pus deoparte”

    se scorojesc peretii d-atatea platitudini…ce ziceti, se poate si niste continut adevarat? niste chestii cu miez?

      1. pana si raspunsul asta e un cliseu

        ia sa vedem, ce parere au fetele despre felatie? bagati un chestionar cu urmatoarele raspunsuri:

        -se face pentru placerea lui
        -se face pentru placerea ei
        -se face pentru placerea amandorura
        -se face pentru oarecare interese meschine
        -nu stiu de ce-o sug/n-o sug deloc

        Forjati!

      2. Daca ai fi avut curaj sa postezi cu adevarata ta identitate, poate ti-as fi raspuns. Altfel cred ca esti doar un ,, fan”, care ma urmareste si face asa de nebagat in seama:P

  2. Mi-a venit în minte poezia „Antiteze”- Radu Gyr. Când ai timp şi chef, să o cauţi.
    Te ridici, te scuturi de praf (apropo de ce am vorbit pe potecuţe) şi mergi mai departe de câte ori te încearcă viaţa. Că… jos nu putem rămâne. Şi nu-ţi forţa sufletul, ştie el mai bine când şi ce să simtă 😉

Lasă un răspuns

