Ce este dragostea noastra?


www.bzi.ro
http://www.bzi.ro

Din toata dragostea care ne-a tinut ani la rând mana in mana, am reusit sa cladim impreuna doar o prăpastie pe marginea căreia ne aflam si azi tot impreuna, doar ca tu esti pe marginea aceea mai puțin primejdioasă, iar eu….eu sunt gata sa mă prabuesc, dragul meu.
Ce este dragostea? Sau ce a fost dragostea noastră? Credeam ca va trece granitele somnului de veci si ca nimeni si nimic nu mi-ar putea scoate boala asta din suflet. Pentru ca da, uneori dragostea este o boala si se prinde doar de cei slabi, ori tu…tu te hranesti cu fier din fiecare din fiecare corp străin ce intra in contact cu tine. Mi-ai luat puterea de a lupta pentru noi si mi-ai dat curajul de a învinge singura intr-un război care nu s-a cerut. Nimeni nu ne-a cerut sa fim prieteni ori dusmani, nimeni in afara de suflet nu m-a obligat sa iti dăruiesc tie tot ce era al meu.
Si cu toate astea mi-ai devenit jumătatea fara de care nu ma puteam privi împlinită in viitor, iar azi eu sunt jumătatea fara de care tu poti trai oricum.
Tu esti barbatul pentru care dragostea înseamnă aproape nimic, eu sunt femeia care fara dragoste este un nimeni.
Tu esti bărbatul iubit, iar eu femeia care a iubit.
Noi suntem azi doi, desi credeam ca un pat de o persoana, o farfurie, o lingura si o furculita, o singura cana din care sa ne bem cafeaua in diminetile tarzii dupa o noapte lunga, ne-ar fi fost de ajuns ca sa trăim frumos o viata. si dupa ea…am fi continuat.
Azi avem nevoie de doua locuri  separate cu lucruri noi si multe, care sa nu ne amintească ca in viata asta am fi îndrăznit sa ne iubim, sau ca soarta si-ar fi permis sa ne aduca măcar o data fata in fata.
Si cum rămâne cu zilele in care ne juram iubire? Si cum rămâne cu dragostea pe care am sadit-o in sufletul meu doar pentru tine?
Ce este dragostea? Spune-mi tu, om puternic. Te doare si pe tine, uneori?78630829

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

5 gânduri despre „Ce este dragostea noastra?”

  1. nu, nu fiecare om are jumatatea lui, lasati platitudinile astea! in realitate, orbecaim bigtime mai tot timpul, luand franturi de bucurie din ceea ce gasim

    si poti trai toata viata, ba chiar 1.000 de vieti, fara sa gasesti persoana aia cu care sa fii compatibil 80-90%….care-i problema?

    si nu, nu este nici dreptul nostru de-a fi fericiti, pentur ca nu exista fericire, ca stare generalizata, mai putin daca esti pe X zi si noapte. exista, tot asa, franturi de fericire, de intensitate a trairilor, care nu-s permamente, ba chiar sunt foarte limitate in timp

    omul nu-i facut sa fie fericit. daca ar fi asa, n-am mai face nimic, niciodata, ci doar am sta in cur si ne-am savura fericirea

Lasă un răspuns

