La Multi Ani, acasa!


Azi am implinit un an. Un an de iubire, de fericire, de zambete. Un an in care am povestit aici despre lucurile bune ce mi s-au intamplat, despre durerile ce mi-au macinat sufletul, despre iubire si suferinta, despre lacrimi si fericire.

A fost anul in care m-am nascut si am nascut pentru a doua oara. Fiind aici cu voi mi-am reintrat in drepturile de mama facandu-mi singura dreptate, iar aceasta este cu siguranta cea mai mare realizare a mea.

Aici am scris despre tatal meu, care sper ca ma priveste de acolo din Ceruri si acum la un an dupa ce am deschis blogul cu prima postare despre el si bunica mea, ma pregatesc sa-i fac pomana. Habar nu am cum au trecut sase ani fara el, caci inca cred ca este acolo in Spania si doar din cauza orgoliului nu ma suna.

Am incercat sa ma las de fumat si sunt pe drumul cel bun, daca ieri si azi nu as fi fumat, m-as fi laudat cu 14 zile fara tigari, dar chiar si asa eu sunt convinsa ca sunt pe drumul pe care tutunul nu va mai face parte din viata mea.

Am scris despre foarte multe lucruri aici, dar cel mai important este faptul ca am cunoscut oameni cu adevarat deosebiti. Si tin mortis sa o reamintesc pe buna mea prietena, pe Diana mea cea care m-a ajutat si incurajat zi de zi. Datorita ei sunt acum implicata in proiectul Studioblitz.ro, care pentru mine inseamna foarte mult si care va ramane special in sufletul meu. A fost un inceput bun pentru mine. Si tot datorita Dianei citesc mai mult, mult mai mult, nici nu se compara cu anii precedentii, iar datorita Adrianei am invatat sa fiu mai ordonata in scris si mai atenta.

Sunt foarte multi oameni care mi-au spus ca scriu frumos. Habar nu am daca este asa, dar stiu ca o fac din suflet si ca nu ma vad facand altceva. Sunt oameni care chiar mi-au fost alaturi si mi-au spus o vorba buna atunci cand am avut mare nevoie si tin sa multumesc din suflet Dianei, Adrianei, Potecuta, Dan, Kate, R, Insomnia( prietena mea de 5 ani, care este la zi cu tot ce fac), Giorgianei, surorii mele, prietenelor reale care ma suna si imi spun doar cuvinte de lauda si tuturor ce mi-au fost alaturi in acest an minunat. Sper sa nu dezamagesc pe nimeni, dar mai ales, sper sa nu ma dezamagesc pe mine vreodata in ceea ce priveste casuta mea.

La multi ani, acasa! mi-ai fost sprijin si alinare de multe ori!!0336

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

26 de gânduri despre „La Multi Ani, acasa!”

  1. La mulţi ani şi la cât mai multe articole! 🙂
    Să fie într-un ceas bun. Viaţa merge înainte, indiferent de câte persoane am pierdut. Dumnezeu să îi odihnească în pace! Tu să nu uiţi să zâmbeşti şi să trăieşti! O seară frumoasă. :*

  2. Un an zici?
    Paaaai…Sa fie la multi ani cu inspiratie, zambete, fericire, momente calde si oameni frumosi, Raluca draga mea!
    Pentru mine esti un model, un exemplu demn de urmat!
    Mi-ai sosit in viata cand printre lacrimi, imi adunam sufletul. Dar a trecut si am trecut peste. Si din putinii oameni ce au fost acolo si m-au ajutat, faci parte si tu! 🙂 Si nu pot sa uit asta vreodata! Multumesc!
    Sa ne vedem cu bine curand! >:D<

Lasă un răspuns

