Cine suntem?


Te-am iubit! Te-am iubit mai mult decat mi-am iubit propria fiinta uneori. Te-am iubit mai mult decat am cuvinte sa iti scriu, sa iti spun, sa exprim prin regrete.
Te-am iubit ca sa am de ce sa plang acum…
Te-am iubit pana ieri ca sa ma doara azi…
Te-am iubit ca sa imi lasi rani in suflet, rani pe care nu le va vindeca decat timpul.
Unde s-a dus iubirea noastra? Unde sunt eu cea care as fi facut totul ca sa nu te pierd? Azi as pleca fara sa ma uit in urma, te-as lasa, te-as abandona si nu m-as intoarce oricat m-ai implora. Nici la mine nu s-a intors nimeni; si m-am dat cu capul de toti peretii. Nici macar tu nu ti-ai intors privirea cand te rugam sa ma tii strans, sa nu ma pierzi, dragul meu….
Cand mi-ai dat drumul la mana pe care imi ramasesera semne de la atata strans cu drag?
Cand m-ai lasat sa scap si sa alerg de nebuna prin viata asta?
De ce ne-am pierdut? De ce lasi sa ma pierzi cand vezi ca am inceput sa ma uit drept in fata si nu mai vad nimic in calea mea, nimic care sa ma opreasca?
Te-as pastra.Te-as iubi.Te-as astepta, dar eu ti-am spus de la inceput ca va veni o zi cand vei privi in sufletul meu si vei gasi doar regrete, iar daca ai ai avea curajul sa ma privesti acum, ochii imi sunt goi, iubire, iar tu imi pari strain chiar daca ieri erai omul de care ma sprijineam ca sa pot privi viata in culorile curcubeului.

Acum nu stiu cine sunt, nici cine esti, cine suntem….???tumblr_m7ndhfuhnt1ryr8fvo1_500_large

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

10 gânduri despre „Cine suntem?”

  1. Şi tu, Brutus ??? Ufff…
    Ţii minte citatul care era pus motto în Gară pentru doi ? Citez din memorie că mi-i lene : iubirea e un suflet rănit şi apoi vindecat de altul. Răbdare, Raluca. Şi speranţă.

Lasă un răspuns

