Nu am voie si nici timp…


imagini_de_dragoste_poze_alb_negru

Cu tine as fugi in lume, ti-as darui sufletul, mintea, trupul meu si te-as lasa sa mă duci unde vrei. Stiu, m-ai face sa te iubesc mult, cel mai mult, dar mai stii ce îmi spuneai cand eram cu el? Ca nu am voie sa iubesc, nu eu….
Da, eu nu am voie sa iubesc oameni ce ar putea face orice din mine. Dar nu am voie sa iubesc si atat. Dar tu….tu cine naiba esti? Ce simt pentru tine?
Mă pun sa dorm, nu am timp de iubire. Nu! Nu o sa mai iubesc niciodată, dar niciodată!

Mă gândesc la tine….. Ce cauti in mintea mea? De ce îmi faci inima sa vibreze? De ce simt acei fiori cand îmi imaginez cum am face dragoste de cum ai intra pe usa apartamentului meu? De ce cred ca tu esti omul caruia i-as putea spune tot ce ma doare? Tu ai pleca iar….si din nou mi-ai rupe sufletul in bucatele, ma tem ca nu le-as mai pune niciodata la loc. Si nici chef nu am, ma crezi?

Gata, stiu…esti doar un moft. Doar un tip care m-a rănit in trecut si pe care acum acum îl vreau. Tu vrei iubire acum, eu  te vreau sa facem dragoste pana dimineata in zori, sa te înnebunesc cu sărutările mele, sa mă satur de tine si sa te abandonez asa cum ai facut tu cu mine candva. Nu am timp de iubire, dragul meu! Eu nu am voie sa iubesc!

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

2 gânduri despre „Nu am voie si nici timp…”

Lasă un răspuns

