Punct si de la capat


iertare-4_def7939ddb4de0

Mi-am vândut de multe ori sufletul pentru firimituri de iubire si m-am multumit cu oameni ce simteau pentru mine doar mila.
Lipsa parintilor m-a facut sa prind cu ambele mâini bucati de suflete strivite de cei dinaintea mea.
Mi-a luat mult timp sa selectez oamenii pentru care trebuie sa simt iubire si oamenii ce nu merita atentia mea. Nici azi nu stiu cu adevărat cati dintre cei pe care ii iubesc, merita.
Mi-a fost teama de abandon si am abandonat pentru a-mi feri sufletul de umilinte. Am gresit, am pierdut oameni pe care chiar i-am iubit si poate m-ar fi iubit o viata.
Am facut toti barbatii din viata mea sa mă iubească iertandu-le cele mai dureroase greseli, dar i-am părăsit cand le-a fost lumea mai draga.
Nu am lăsat nici un om sa plece din viata mea pana ce nu am fost sigura ca isi va aminti de mine candva.
Am plătit pentru păcatele mele si am indurat umilinte pentru păcatele parintilor mei. Azi nu le regret. M-au invatat despre viata.
Am fost puternica cand simteam ca se prabuseste cerul pe mine, dar am clacat cand mai aveam putin si vedeam luminita de la capătul tunelului.
Am sadit iubire si am fugit cand începeam sa culeg roadele.
Am gresit si am fost iertata. Au gresit si am iertat.
Am fost om si am iubit corect,dar si gresit, am suferit din vina mea de cele mai multe ori.

Am pus punct si am luat-o de la capat.

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

3 gânduri despre „Punct si de la capat”

  1. Scrieti pompos si cu atata nonsalanta despre adulter,dar in realitate,infidelitatea este singurul pacat mentionat de doua ori in Biblie,si este atat de grav,incat niciodata nu o sa constientizati cat de dureros si cat de periculos este adulterul in realitate. Dovada : daca stiti ca adulterul ar fi fatal,tot alegeti sa o faceti sa inselati,pentru ca tentatia este foarte mare si irezistibila. Ce este dureros : pentru cateva clipe de placere si pentru cateva orgasme de capatat pe ascuns,lasati urme adanci pe toata viata partenerului. Este si mai complicat daca sunt si copii la mijloc,ca ei vor fi ceimai afectati. Ceea ce nu stiti – si niciodata sa nu credeti ca un barbat iarta si uita infidelitatea,ci incearca sa treaca peste,si durerea si dezamagirea incearca sa o ingradeasca undeva intrun colt al minti,dar durerea si amintirea persista in doze mici sau mai mari,dar unii stiu sa isi stapaneasca emotiile si sa le ascunda,dar altii nu! Ganditi-va foarte bine cand va dati jos chilotei in fata altor barbati decat cei de acasa care sunt si sotii vostri si tatii la copii vostri si nu permiteti sa se intampla asa ceva ca odata pasul facut,cutia pandorei este deschisa si v-a fi doar multe problmeme si multa suferinta. Nu stiu cum saspun: dar tradarea este singurul lucru care tulbura linistea si pacea. Oricat de educat si oricat de temperamental si cat de bun este un barbat,atunci cand este tradat,sa nu uitati ca mandria si orgoliul sunt ridiculizate,si doare al dracului de tare,incat plange si cel mai puternic om din lume oricat de rau ar fi el…

Lasă un răspuns

