Draga 2015,


images

Am scris multe scrisori la viata mea, m-am adresat mamei, tatălui, bunicii, fiului si mai ales barbatilor, aproape fiecăruia i-am scris măcar o data. Îmi place sa scriu, mai ales scrisori. Îmi place, dar unui An, nu am scris vreodată. Nici nu am citit sa fi scris cineva, dar nu prea am citit, nu m-am cultivat si informat la viata mea, am fost ocupata sa iau viata asa cum e si am ales sa invat despre iubire. Pe ea am intors-o pe toate partile. Pe ea am simtit-o pana in măduva oaselor; mi-a furnicat degetele de la picioare, mi-a gadilat sira spinării, mi-a dansat in stomac, iar de cele mai multe ori mi s-a oprit in gat. Am mancat iubire pe paine si am baut  propriile lacrimi de multe ori, insa toate astea nu m-au facut decat mandra si puternica.

Voi iubi si de acum, dar nu numai oamenii. Anul asta am mai multe pretentii de la mine pentru ca pot. Anule, timp de 365 de zile vreau sa fii Mos Craciun pentru mine, iar eu iti fac lista de la inceput ca sa stii ce te asteapta.

Vreau sa fiu o mama mai buna pentru fiul meu, mai permisiva si mai relaxata. Vreau sa fie mandru fiul meu ca sunt mama lui.

Vreau sa uit de prejudecati si sa fac fix ce imi place mie, fara sa ma intreb ce crede x din stanga si y din dreapta.

Vreau sa citesc mult, foarte mult. Am fost o lenesa, desi intotdeauna cand am pus mana pe o carte nu m-am lasat pana nu am citit-o.  Voi pune mana pe carti mult mai des.

Vreau sa invat engleza. Nu voi merge la cursuri, nu imi voi plati profesor, dar voi incerca sa invat macar cat sa citesc corect. Nu am facut engleza la scoala, dar trebuie sa invat pentru ca ma lovesc din ce in ce mai des de ea.

Vreau cunostinte multe si prieteni putini, dar de calitate. Mi-am deschis sufletul in fata multor oameni si m-am lovit de dezamagiri. Am numit prea repede o cunostinta ca fiind prietena.

Voi tolera mai mult si voi fi mai putin impulsiva. Mi-am dat seama ca nu are rost sa ma agit si sa dau explicatii pe care oricum de cele mai multe ori nu le ia nimeni in seama.

Vreau sa renunt la fumat, desi am incercat de cel putin 20 de ori in anul precedent si nu am reusit. Vreau si stiu ca pot, trebuie doar sa aleg momentul potrivit si sa fiu constienta ca am toate motivele din lume sa o fac.

Vreau sa public o carte. Stiu, multi vor rade de aceasta dorinta a mea, considerandu-ma un om mult prea mic pentru asa ceva, dar nu imi pasa! De mica am spus ca intr-o zi o sa scriu povestea vietii mele. Si o voi face, chiar cu riscul de a fi laudata sau criticata, iubita sau urata!

Vreau sa am proiecte pe care sa le duc pana la capat. Am respectat mereu promisiunile facute oamenilor, dar nu pe cele facute mie.

Vreau sa ma intrec pe mine. M-am nascut cu acest talent de a scrie. Eu nu scriu pentru ca sunt o persoana citita, scriu pentru ca ma inspira propria viata si am mostenit acest talent de la tatal meu. Daca ar fi trait mi-ar fi apreciat aceste randuri, dar cum traieste in sufletul meu i le voi citi eu in fiecare seara cand voi pune capul pe perna, de fiecare data cand voi mai face un pas in lumea asta.

Vreau sa imi gasesc un job bun care sa imi placa macar un sfert din cat imi place sa scriu.

Vreau sa scriu mai mult pe blog si cu siguranta asta voi face. Am avut momente cand am lasat ideile sa zboare crezand ca se vor intoarce a doua zi. Nu voi mai face asta. Ma voi da jos din pat si ma voi apuca de scris la orice ora din zi si noapte.

Vreau sa fiu o luptatoare si din fiecare lupta sa ies invingatoare si cu capul sus.

2015, pentru mine anul precedent a fost unul bun care mi-a adus liniste, iubire, oameni, renuntari,tristeti si bucurii;  De la tine vreau sa-l completezi si sa ma lasi sa ajung acolo unde imi doresc.  Vreau sa fiu o stea pe cerul meu si sa stralucesc in mintea celor ce fac parte din viata mea.

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

25 de gânduri despre „Draga 2015,”

  1. Nu fie, rogu-te, cu supărare. Eu aş reformula ultima dorinţă. Aş spune : „Vreau sa fiu o stea pe cerul meu si sa stralucesc in SUFLETUL celor ce fac parte din viata mea.”
    În rest, să îţi ajute bunul Dumnezeu deşi, după propria-mi părere, ţi-ai propus destul de multe pentru un singur an. Dar, nu te lua după mine. Eu m-am născut obosit, cu veleităţi de pensionar. Tu posibil să ai suficientă forţă şi vitalitate pentru a bifa întreaga listă.

    1. Dupa ce am scris articolul, am mers la bucatarie si fix la asta ma gandeam. Nu stiam sigur daca am scris ,,in suflet” sau ,,in minte”, dar stiu sigur ca asta vreau defapt: sa fiu o stea in sufletul lor. Multumesc frumos pentru comentariu. Bine ati venit pe la mine!

      1. Heeeelăăăău… Am venit singur. Nu înţeleg pluralul decât dacă intenţia ta a fost cea de a mă face să mă simt mai bătrân decât sunt. 🙂 )))

  2. Ce-mi place ce-ai scris.
    Sper sa-ti aduca anul asta tot ceea ce-ti doresti.
    Referitor la prieteni, eu am blogul. El mi-e prieten. Pe oameni am invatat sa ii tratez ca fiind cunostinte.
    Si referitor la carte, fa-o daca se poate. Si eu mi-am dorit asta, si multa lume mi-a spus sa o fac, insa nu cred ca stiu care-ar fi subiectul. Logic, viata mea, in metafore duse la extrema, daca se poate… dar tot nu sunt sigura inca.

    Iti doresc sa fie asa cum vrei.

    1. Multumesc din suflet. M-am apucat de carte, chiar am postat aici din ea. Melisa este personajul principal din cartea mea:D. Da, apuca-te sa-i scrii anului. Mie mi-a prins bine. Deja am citit 3 carti. M-am apucat usor si de engleza. Am avut un proiect care mi-a adus banuti din scris. Si uite ca m-am apucat si de carte. Sunt pe drumul cel bun si in privinta altor dorinte. Deci trebuie scrisorica. Te pup.

Lasă un răspuns

