Iti multumesc, 2014!


Niciodata, dar niciodata nu am stat sa analizez la sfarsit de an cum mi-a fost pe parcursul lui si niciodata nu am inceput un an cu planuri si dorinte puse ordonat pe coala alba. De data asta o voi face. Poate va fi cu noroc, poate ca de cate ori voi citi pagina respectiva voi mai bifa o dorinta indeplinita, cine stie. Pana atunci vreau sa multumesc anului ce mai are mai putin de 30 de ore si ne paraseste. A fost un an bun, care in primul si in primul rand mi-a adus copilul din nou in brate. A fost ca atunci cand i-am dat viata fiului meu. Anul trecut in noaptea de Revelion asta a fost singura mea dorinta, pe care am spus-o cu voce tare.

Anul asta am iubit mai mult ca niciodata.

Anul asta am simtit pentru prima oara ce inseamna o casnicie, o familie linistita, un copil fericit. Am simtit ca sunt femeie, mama, iubita, copil, prietena, sora, nepoata, verisoara, matusa, cumnata.

Am renuntat la prietenii ce imi faceau rau si am am legat prietenii ce imi fac bine, totul doar sufleteste pentru ca din interes nu am fost niciodata prietena cuiva.

Am judecat si am fost judecata si din asta am invatat ceva: sa nu mai spun cu voce tare tot ce gandesc.

Am plans dupa copilul meu zile intregi, am adormit enorm de multe nopti cu gandul la el, dar toate astea mi l-au adus inapoi.

Am ras cu gura pana la urechi cu iubitul, copilul, prietenii, chiar si cu cei virtuali.

Am petrecut mult timp in lumea virtuala si mi-am dat seama ca ar fi cazul sa nu ma mai expun atat de mult si mai ales sa nu mai pun poze cu copilul meu pentru ca desi sunt mama lui, nu am acest drept de a-l expune in fata atator oameni care pot face rau.

Am facut fapte bune de cate ori am putut, dar am fost si rautacioasa cand ceva nu mi-a convenit.

Anul asta am trait la maxim fiecare zi, chiar si alea in care nu aveam chef sa ma dau jos din pat.

Nu am uitat de blog. L-am lasat ultimul pentru ca aici am foarte multe de spus. Blogul mi-a aratat cine sunt eu. Aici am scris cu sufletul. Am cunoscut oameni minunati si in cele 10 luni nu am avut parte de nici o rautate. Nu a existat nici un om care a intrat in casa mea sa imi spuna cuvinte care dor. Poate ca de multe ori am avut articole rautacioase ce mi-ar fi putut aduce comentarii rautacioase, dar nu s-a intamplat sa le primesc.

Cand mi-a fost greu ati fost langa mine, chiar ati fost!! Mi-ati sters lacrimile pentru fiul meu, v-ati bucurat cand s-a intors in bratele mele. M-ati laudat cand am scris un articol bun, m-ati felicitat cand am scris pentru mama, tatal sau bunica mea.

Am luat multe decizii pentru acest blog, am facut promisiuni pe care nu le-am respectat, am scris pe el uneori mult, alteori deloc. Sunt oameni care m-au vizitat o data, au lasat un semn, apoi au disparut, dar sunt si oameni care mi-au trecut pragul de multe ori, de la inceput pana la sfarsit. Am legat prietenii, am simpatizat si am avut antipatii, ca si in viata. Nu te place toate lumea si nu placi toata lumea.

Multumesc in primul rand celei ce mi-a devenit prietena si pe care vreau sa o cunosc in viata reala cat mai repede. Ei ii multumesc pentru ca a fost acolo, la telefon, pe blog, pe facebook, atunci cand am ras si atunci cand mi-a plans sufletul. Diana mea, mi-a spus mereu: ,, o sa fie bine, fata!” Multumesc, fata! Iti multumesc din tot sufletul si vreau sa stii ca esti M i N U N A T A!!

Si ca sa vedeti cum este viata mai exista o Diana care mi s-a lipit de suflet rau de tot fara sa fi vorbit vreodata in privat. Nu stiu cum arata, nu stiu ce sfaturi mi-ar da, nu stiu mai nimic despre ea, dar stiu tot ce conteaza:  Este speciala pentru mine. M-a cucerit prin felul ei de a fi, prin scrierile ei la care am ras cu lacrimi de multe ori pentru ca este geniala!.Potecuta, despre tine este vorba. Nu stiu cum, dar de cand te-am gasit si regasit, nu mi-a scapat nici un articol de-al tau. De multe ori ti-am asteptat ,, cuvintele” cu nerabdare.

Adriana este femeia sensibila, puternica, frumoasa si gingasa. Adriana este omul de care ai nevoie si atunci cand ti-e bine si atunci cand te doare sufletul. Si ei ii multumesc pentru ca m-a ajutat cu blogul si m-a invatat sa fiu ordonata atunci cand scriu. Nu stiu cat am reusit, dar eu ma straduiesc si sper sa nu o dezamagesc.

Giorgiana mi s-a lipit si ea de suflet. Este un copil tare dulce care ma duce cu gandul la adolescenta mea. Avem multe in comun si abia astept sa ne vedem, curand vom bea o cafeluta impreuna.

Sunt multi, foarte multi oameni care mi s-au lipit de suflet. Oameni pe care ii citesc si care la randul lor imi citesc gandurile aici. Loredana Milu, Beta, cafeaua ta, Gegelutz, kate, Tyana, R, Irina, va imbratisez.

Eu va doresc din tot sufletul un 2015 FRUMOS, FERICIT SI IMPLINIT. Va doresc sa vi se indeplineasca toate dorintele. Daca credeti in ele se vor realiza, eu am crezut in fiecare an. Anul trecut mi-am dorit ca 2014 sa imi aduca particica mea de sufletel (pe Denis) si iata ca pasesc cu el de manuta in 2015, asa cum sunt sigura ca voi pasi in fiecare an. Pentru 2015 imi doresc sananate pentru mine, pentru cei dragi mie si pentru toata lumea. Imi doresc sa am sufletul la fel de plin ca acum si putere de munca.

Va imbratisez tare de tot!

Ps: CATEVA COMENTARI CARE MI S-AU LIPIT DE SUFLET.

,,Tot incercand vei reusi! Persevereaza! 😀 eu am incredere ca poti!” Illusion

,,Și știu că poți” Loredana Milu

,,Ia-le pas cu pas, puțin câte puțin și le duci la capăt pe toate, că perseverența e cheia succesului. :)” Petru

,,Poţi, sigur că poţi! Zâmbeşte de acum cu gândul la reuşită! Te îmbrăţişez!” Poteci de dor

,, Curaj draga mea!Fiecare cadere e un pas inainte ce te va ghida in calatoria ta,nu renunta!Tu esti singura care tine fraiele acestei relatii in timp ce ceilalti cauta sa o franga,sa nu-i dai drumul indiferent de ce va fi!Fii puternica si nu ceda din cauza celor care iti vor raul.Daca faci asta ii vei intari si te vor chinui si mai mult.Arata-le ca poti si vei face diferenta.Succes si mult curaj!Te imbratisez >:d< .” Kate

,,Bravo ție, Raluca! Dă-ți voie să fii tu, căci fiind tu, vei descoperi că renunți încet-încet la părerea bună sau rea a celorlalți. Că te vei bucura de viață așa cum e ea. Și e frumoasă, o tot văd cu ochii mei”  drstoica

,,Sa iti traiasca baietelul si sa te bucuri de el! O seara frumoasa, pupici” Ileana

,,Nu sunt in stare sa gasesc cuvinte care sa iti faca cinste, asa ca iarta-ma dar ma rezum la a-ti spune doar ca esti minunata.” R

,,Tare emotionant si foarte frumos scris” iRINA CRISTINA TENU

,,să ştii că te citesc, chiar dacă nu las semne totdeauna, dar sunt pe repede înainte de multe ori. Te înţeleg perfect, să tot fie un an de când am scris ceva asemănător şi ştiu că sunt gânduri ce nu ne dau pace. Oare vor dispărea vreodată aceste trăiri? Eu cred că nu. Te îmbratişez..” Adriana

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

19 gânduri despre „Iti multumesc, 2014!”

  1. Draga mea draga, faci ce faci şi mă pui să caut şoricei prin jur… Cum să îţi mulţumesc pentru cuvintele tale frumoase? Nu am vorbit în privat, e drept, dar îţi promit, pentru că îmi şi doresc, să facem asta cât mai curând. Ce zici?
    În rest… faptul că tu şi toţi ceilalţi aţi fost acolo, pe potecile mele, a contat mai mult decât aş putea spune. Aşa că trebuie să îţi mulţumesc pentru asta!
    Îţi doresc un an cu tot ce e mai bun! Cu cei dragi mereu aproape şi zile cu soare şi linişte în suflet! Te pup!

    1. Draga mea, cred ca nu ai intrat in email. Eu nu l-am lasat pe 2014 sa plece pana nu am facut un pas spre o prietenie de durata:). Te pup si te strang tare de tot in brate.

      1. Mai, eu sunt cea mai tuta. Stii ce am facut? Am vrut sa ti-l trimit pe ro si ce crezi? l-am mai trimis o data pe com:))). trebuia sa mai fac si eu gafele care ma caracterizeaza, nu putea 2014 sa plece linistit pana nu radea de nebunia mea:) hai ca l-am trimis pe ro. cred:))

  2. Foarte bun articol ai scris, Raluca! Se vede că l-ai scris cu sufletul!
    Mă bucur că ești fericită și-ți doresc să-ți împlinești toate dorințele, să fiți sănătoși cu toții și să vă iubiți mult! La mulți ani fericiți! 🙂

    1. Gegelutz, iti multumesc din suflet si iti doresc tot ce este mai bun si frumos in lumea asta. Articolul este scris cu tot sufletul meu si daca il citeai mai tarziu, dupa editare, iti regaseai si numele, pentru ca imi esti tare draga si tu! te pup

  3. Stii ca m-ai emotionat, nu? Am ajuns sa ne cunoastem atat de bine. Mereu mi s-a parut aiurea sa ii multumesti unui om pentru ca ti-e prieten, pur si simplu nu e un lucru pentru care se multumeste… e ceva ce se simte, ce se traiesti… Dar o sa iti trimit multe imbratisari tie, dar si lui Denis :* Sa ai parte numai de bucurii, tot timpul nu doar in 2015 :*

    1. Diana, nu ti-am multumit ca îmi esti prietena, ti-am multumit ca existi in viata mea. Pentru asta eu multumesc omului si lui Dumnezeu ca mi-l scoate in cale, Am trăit momente frumoase ,,impreuna” in 2014. Ne-am povestit despre iubiri, dureri, nervi, plictiseala, probleme de sănătate, articole, proiecte. Uneori mai barfeam😃.
      Mai stii când m-a durut ceva si tu mi-ai trimis poza ca sa aflu exact ce mă doare? Am uitat cum se numea, dar mi-am pus si diagnostic singura 😃. Mai stii când iti povesteam despre perlele lui Denis? Cand iti spuneam ca mă enervează ,,motanul”? Cand iti spuneam ca mi-am găsit jumătatea, dar e nebuna? Eh, toate astea au facut un 2014 frumos. Nu stiu daca au fost 10 zile in 10 luni in care sa nu fi vorbit. Am petrecut ff mult timp impreuna. Pentru asta iti multumesc. 👄

      1. Da, pentru ca mi-ai fost alaturi iti multumesc si eu, de la tine am primit sfaturi, am ras, am plans, ai incercat sa ma cuplezi cu Tavica :)) eu ti-am facut farsa aia :)) mai stii :))
        Si cate si mai cate! Anul 2015 se anunta cel putin la fel de nebun ❤

  4. La multi ani, Raluca! Fata draga, eu te0am „gasit” de curand, nu stiu de ce dar e ceva ce ma atrage la blogul tau si o sa vin pe aici in aul ce vine.
    Si apropo de blog…crede-ma…e terapie curata! Mie imi pare rau ca nu am avut mai mult timp si nu m-am dedicat mai mult in 2014.

Lasă un răspuns

