Nu am raspunsuri, doar pareri


Multa lume, mai exact multe femei ajung pe blogul meu căutând :,, m-a inselat sotul” ,, sotul meu nu mă mai iubeste”, ,, cum îmi dau seama daca are pe alta”, etc. Habar nu am cum ar putea găsi răspunsul pe blogul meu si mai ales nu stiu ce am facut ca sa se ajungă la mine căutând asa ceva…
După articolul cu scrisoare către amanta sotului meu, am fost ,,căutată” de multe amante si multe sotii inselate. Acum ca sa fiu sincera daca mi-ar fi spus fiecare in parte povestea ei, sunt sigura ca pentru fiecare as fi avut un răspuns, dar asta nu înseamnă ca eu sunt cea mai inteligenta femeie, cea mai versata amantă sau cea mai buna sotie.
Eu nu prea scriu texte fictive pentru ca nu mă pricep, defapt nici nu am încercat eu de prea multe ori, însă articolul ,,scrisoare către amanta sotului meu”, nu este reala. Am ajuns sa scriu acest text după ce am cunoscut o femeie inselata si una amanta. M-am întrebat ce as face in locul femeii inselate si asa a luat naștere acel text. Nu mai am un sot, deci nu era adresata amantei. 😀
Ce cred eu despre amante? Cred ca am mai scris mai pe la începutul blogului. Nu condamn nici o amanta; dintre cei trei, consider ca primul vinovat este cel care inseala. Vinovata este cea care accepta si apoi este f putin vinovata si amanta. Nu tin partea amantelor pentru ca am un motiv, încerc doar sa fiu corecta, asa gandesc eu. Daca maine aflu ca mă inseala nu sunt curioasa cine este ea si nici măcar de ce a făcut-o el si credeti-mă, amanta nu am fost, dar inselata da, pentru ca articolul ,, m-a iubit, dar nu de Crăciun”, este cat se poate de real.
De obicei amanta este o femeie singura si libera sa facă ce vrea cu cine vrea, iar daca la rândul ei este intr-o relatie este vinovata fata de omul pe care îl inseala nu fata de iubita/ sotia celui cu care inseala.
Nu stiu daca as putea sa fiu vreodată amanta pentru ca asa sunt eu mă gandesc la cei din jurul meu, însă tind sa cred ca este o dragoste puternica intre oamenii ce ajung sa se iubească pe ascuns. Întotdeauna fructul interzis a fost dulce.
Pe de alta parte mă gandesc si la cel care pleacă de lângă sotie si merge la alta. Nu o avea si el un motiv? De bine nu pleacă nimeni, asa se spune. Singura vina a acestui om eu o vad in faptul ca minte. Stiu ca este greu sa fii sincer si sa spui: ,, nu mai simt nimic pentru tine, vreau pe altcineva”, dar cred ca si mai păcat este de toti trei sa se joace de-a dragostea.
Femeia inselata. Eh, aici sunt cam dura, desi aceasta suferă cel mai mult. Eu am suferit foarte mult cand am fost insealata. Este crunt, credeti-mă. Sunt doua categorii de femei inselate. Alea care afla si accepta, alea care afla si pun punct. Eu am o problema cu alea care accepta. Nu mă interesează motivele pentru care rămân, ba chiar mă scarbeste motivatia: ,, pentru copii”. Mi se pare cea mai mare minciuna. Un copil are nevoie de o familie ,,sănătoasă”, nu de un tata ce iubeste  mama altor copii si nu de o mama ce este plânsă mereu de dorul celui ce imbratiseaza alta tarziu in noapte.
Ca sa ramai lângă un bărbat ce te inseala trebuie ori sa nu te respecti prea mult ca femeie, ori sa nu îl mai iubesti si sa ramai din interes.
Deci, voi ati inteles de care parte sunt eu? Nici eu 😀 , dar important este ca am ceva cu femeile ce rămân lângă barbatii ce le inseala. Si daca am, eu spun.
In concluzie, eu va doresc sa aveti parte de soti fideli, iar celor ce ajung pe pagina mea căutând cum sa afle daca le inseala bărbatul, eu zic asa : ,, pe blogul meu nu îl gasiti, nici bărbatul, nici răspunsul, dar căutati in suflet, in intuitia aia feminina, căutati si un al doilea telefon caci sigur exista daca simtiti cu adevărat ca va inseala, căutati in sufletul, gesturile si faptele lui, acolo sta răspunsul iubirii pentru dumneavoastră, apoi decideti daca merita sau nu atâtea lacrimi, indoilei si suferinta, caci sunt convinsa, le simtiti daca căutati răspunsuri, la mine gasiti doar pareri despre acest subiect”Poza-probleme-in-cuplu

 

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

14 gânduri despre „Nu am raspunsuri, doar pareri”

      1. Cunosc! Și eu sunt tare bună la teorie dar la pus în practică…Până la urmă, cred că nimeni nu ar trebui să-și trăiască viața conform sfaturilor altora pentru că suntem unici, avem bagaje și nevoi diferite…Da, cerem sfaturi referitor la chestii practice, tehnice, la care nu ne pricepem dar nu legat de sentimente și relații interumane. Ia uite cum bolborosește teria în mine. 😀 O săptămână plină de iubire și de zâmbete îți doresc, Raluca!

    1. Da, acest lucru este trist, insa eu cred ca acele femei ce cauta pe internet o fac atunci cand afla, cand inca sunt socate si nu stiu ce decizie sa ia. Sunt femei ce raman langa barbati din ,,n” motive desi sufletul le indeamna sa plece. trist este, dar nu de judecat. E dureros si socant momentul ala cand aflii ca cel pentru care ti-ai da viata te inseala. Multumesc de vizita:)

Lasă un răspuns

