De asta te iubesc


Nici nu stiu daca doar sa iti multumesc sau sa strig in gura mare cat te iubesc….

Sa te stiu prezent in viata mea este suficient ca sa am inima plina. Nu, este clar. Nu ma pricep la decalaratii de dragoste, cred ca nici nu este nevoie sa iti fac, stii ca ,,sunt moarta” dupa tine. Azi vreau doar sa iti multumesc:

– pentru cand m-ai mangaiat si pentru cand m-ai tras de zulufi;

-pentru cand mi-ai spus ca sunt frumoasa si pentru cand m-ai tachinat ca nu am parul aranjat;

-pentru cand m-ai tinut de mana si pentru cand mi-ai dat drumul

-pentru cand mi-ai adus micul dejun la pat si pentru cand m-ai lasat sa gatesc chiar daca eram obosita;

– pentru cand mi-ai vorbit frumos si pentru cand ai uitat ca sunt femeie;

-pentru cand m-ai certat si pentru cand m-ai impacat;

-pentru cand m-ai lasat sa plec si pentru cand m-ai rugat sa ma intorc;

-pentru cand mi-ai furat coltul de paine si pentru cand mi-ai dat mie si portia ta de prajiutra;

Pentru toate astea si pentru inca un infinit de lucruri, te iubesc.

Te iubesc pentru ca m-ai ridicat de jos atunci cand nu aveam curajul sa privesc in fata.

Te iubesc pentru ca ai crezut in mine mai mult decat oricine.

Te iubesc pentru ca in bratele tale ma simt in siguranta.

Te iubesc pentru ca ai facut din copilul cu copilul o femeie puternica.

Te iubesc pentru ca m-ai luat de pe drumul gresit si mi-ai aratat calea cea mai simpla de a ajunge un om mai bun.

Te iubesc pentru ca nu mi-ai dat dreptate atunci cand nu am avut.

Te iubesc pentru ca nu m-ai mintit decat atunci cand ai vrut sa imi faci surprize frumoase.

Te iubesc pentru ca ma certi ca sa ai motive sa ma impaci.

Te iubesc pentru ca te iubesc. Defapt nu te iubesc, sunt moarta dupa tine asa cum iti place tie sa ma tachinezi.

4280911

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

10 gânduri despre „De asta te iubesc”

      1. Mi-ar placea mult sa cred asta…sa existe mereu oameni atat de transanti precum ai fost tu in aceasta scriere. Probabil sunt prea mica sau prea proasta sa cred altfel

  1. Ralu, nu toti oamenii sunt sinceri cand vine vorba de iubire.:<
    Norocos Felix ca are un asa om frumos langa el! 🙂 ❤
    Pup.

Lasă un răspuns

