Vad viata prin ochii tai, copile!


Si nu, nu ai cei mai frumosi ochi din lume, dar sunt cei mai duiosi si inocenti ochisori. Sunt ochii a caror sclipire ma face sa lupt, sa iau viata in piept si de la capat, de cate ori va fi nevoie.1073843_1400445373580496_996533075625601367_o

Nu sunt genul de mama care sa te ridice in slavi, care sa-ti vada doar calitatile, si nici nu sunt mama care te pupa cand gresesti, dar sunt mama care isi divinizeaza copilul. Da, esti divin!! Esti divin si te port in sufletul meu ca pe un talisman. Te iau cu mine peste tot in lume, in suflet, la orice pas. Iti construiesc vise de care tu habar nu ai, dar pe care nu te voi obliga niciodata sa le accepti. Chiar daca acum te rog, te cert sau iti ordon sa faci ceva, nu am de gand sa fac din tine doctor, nici avocat si nici profesor, dar te voi face om. Un om de care sa fiu mandra pana ce voi inchide ochii pentru toteauna. Un om ce va ramane si imi va purta numele cu mandrie.

Tu esti in lacrimi, in zambete, in tristeti si bucurii, esti parte din mine si nu conteaza starea mea de spirit, tristetile si bucuriile vietii mele, nu te iubesc in functie de ele, nici de zi, TE IUBESC MEREU!

Dragul meu, te iubesc si atunci cand ma superi, te iubesc si atunci cand ma bucuri. Te iubesc si cand mananci si cand faci nazuri. Te iubesc si cand dormi si cand ma pacalesti, te iubesc cand razi si cand plangi. Eu, doar, te iubesc!

Pentru mine viata inseamna tot, dar fara tine ar fi insemnat prea putin. Ti-am dat viata, 995310_10153856701927156_6376596894609434866_n micutule, ai crescut in pantecele mele, m-ai lovit cu piciorusele si am ras de fiecare data, m-ai trezit noaptea si am fost mereu fericita ca te vad. Ai plans si am plans de multe ori cu tine. Te-a durut si m-a durut sufletul. Ti-am alinat durerea si mi-a zambit inima.

Acum esti mic si desigur ca ma crezi cea mai buna mama, asa cum mi-ai spus-o pentru prima oara zilele trecute, dar poate cand vei creste nu vei simti la fel, sau poate vei simti, dar vei avea momente cand poate ma vei judeca.

Poate ca ma vei judeca pentru unele decizii ce ti-au schimbat viata, dar asa am gandit eu ca este mai bine pentru noi. Poate vei dori sa te intorci in trecut si sa revezi oameni de langa care te-am luat, poate vei gandi ca am facut greseli pe care nu le poti ierta, eu te voi intelege.

Sigur ca as vrea sa ma iubesti si atunci cand nu voi mai fi la fel de tanara, si atunci cand prin prisma copiilor tai imi vei spune poate de multe ori in ras,, mamaie”, insa nu iti cer asta. Nu iti cer sa ma iubesti o viata, asa cum ma iubesti acum. Nu iti cer sa imi tii aripile atunci cand nu voi mai putea, nu iti cer sa ma plangi cand nu voi mai fi, nu iti cer nimic pentru cand vei fi mare. Nimic, dar m-as bucura sa stiu ca voi ramane pentru totdeauana in amintirile tale si ca din tot ce s-a intamplat vei culege doar binele, iar raul il vei lasa in urma si vei merge plin de optimism in viata, cu capul sus, mandru ca ai fost crescut de o mama.

Nu ti-am dat viata din egoism, ca sa am de cine ma bucura si ca sa aiba cine sa imi bata in poarta la batranete. Nu am vrut sa fii perfect, dar esti perfectul meu cu ochii sclipiciosi si plini de speranta. Esti prima imagine dimineata si ultima seara. Esti universul meu si minunea ochilor mei. Tu esti sufletul din mine si vad viata prin ochii tai, copile!!11705827_10153493702322156_2748002106126493878_o

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

6 gânduri despre „Vad viata prin ochii tai, copile!”

  1. Draga mea, esti o mama cum ar trebui sa fie toate mamele! Sunt sigura ca Denis te va iubi intotdeauna, chiar daca va veni si varsta aia cand i se va parea ca nu e asa (sau sper eu ca nu va fi asa in adolescenta)… oricum esti de admirat!

  2. Mi s.a facut pielea de gaina si nu,nu mi.am putut stapani lacrimile…esti o mama buna,pe care multi copii si.ar dori.o….esti o mama care ar putea face orice greseala din lume,dar care niciodata nu si.ar lasa balta copilul sau ar spune „nu mai pot” cand vine vorba de el….citind randurile tale m.a luat o durere mare in piept…stii ce e,nu?Dorul de mama mea!!!Te iubesc,nebuna mea!:*

Lasă un răspuns

