Esti cea mai buna mama din lume


Oare? Denis imi spune des, foarte des ca ma iubeste…nu este zi in care sa nu ne declaram dragostea noastra, urmata de o imbratisare puternica. Oricat de ocupata sau pierduta in spatiu as fi, pentru asta gasesc timp de cate ori simtim. Si simtim des.

Zilele trecute m-a lasat masca. Se tot ruga de mine sa jucam carti. Da, stie sa joace carti, joci carti cu el si te si bate, totul pe bune, fara sa las eu de la mine. Nu am avut chef sa joc carti, defapt mai mult timp nu am avut, asa ca am refuzat de cateva ori. Apoi am plecat la o tigara( mda, tot fumez). Desi la tigara niciodata nu sunt lucida, in acel moment a functionat si creierul meu cum trebuie, cred ca nu am tras bine din tigara sau nu stiu cum s-a intamplat:)). Ideea este ca mi-am dat seeama ce greseala am facut atunci cand mi-am refuzat copilul. Am terminat tigara si am mers la el cu cartile de joc:

– Hai sa jucam carti!

– Ieee….( a inceput sa topaie de fericire)

– Imi cer scuze ca te refuzai.( si nu va mint, atunci cand gresesc ii cer scuze copilului meu, pentru ca….cine a spus ca mamele nu gresesc?)

-ESTI CEA MAI BUNA MAMA DIN LUME! TE IUBESC!. A sarit de gatul meu si m-a pupat. Cu ochii in lacrimi si vizibil emotionata i-am decalarat si eu ca nu exista un copil mai bun decat el, pentru mine si ca este sufletul si viata mea.

Nu, nu va scriu aici cuvinte siropoase ca sa ma dau in spectacol ca vai ce copil frumos, cuminte si destept am eu acasa. Nu, Denis face si prostioare, spre exemplu a rupt rigla Doamnei Educatoare acum doua zile. Va scriu ca sa va recunosc ceva. Va scriu sa va amintesc ceva. Va scriu sa va indemn la ceva. Va scriu pentru ca simt.

Poate ca sunt doar un copil cu copil, poate ca sunt uneori prea dura cu el, alteori prea permisiva, poate ca nu am tot timpul din lume  sa fiu cu el, sau poate nu am bani sa ii ofer totul, insa,,,oameni buni, copiii chiar sunt cele mai sincere fiinte! Cand un copil iti spune ca esti rau, crede-l….cand iti spune ca te iubeste, bucura-te ca esti om bun. Copiii sunt BINELE VIETII. Ei si prostioarele le fac cu bunatate si inocenta. Nu exista fiinte mai scumpe pe acest pamant  decat copiii. Si nu exista femei mai fericite decat mamele.

Eu nu am scris nimic despre toamna, desi am simtit,,,,Denis mi-a pus-o in brate si m-a facut sa fiu mandra ca Toamna  a inceput cu el pe 9 octombrie 2009:) Nu credeam atunci ca voi ajunge sa privesc toamna prin ochisorii lui frumosi, pe o coala de hartie.

Esti cel mai bun copil din lume, mama!!!

10388074_1533069560271247_8874703251681993306_n

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

8 gânduri despre „Esti cea mai buna mama din lume”

  1. Deci şi Toamna din tine poartă nume drag? Să vă trăiţi sănătoşi unul altuia, eu vă îmbrăţişez cu drag. Si apropo, stie băiatul tău ce spune. Sunt sigură!

  2. Frumos, emotionant.
    Cu siguranta va fi un om adevarat cand va creste, caci cineva stie cum sa il educe si o face destul de bine.
    Cu drag.

Lasă un răspuns

