Tutunul, dusmanul meu


fumat1

Mai e putin si se face ora doua(noaptea) si sunt singura care bântuie prin casa. Nu, nu am treaba. Va scriu din bucătărie, de pe telefon, imbolnavindu-mă cu o tigara. Nu aveam in plan nici un articol, cel putin nu despre tigari, mai ales ca v-am mai scris o data si m-am făcut de ras caci nu am putut sa mă las.
Nu pot sau sunt o lasa. Mai degrabă a doua varianta caci de putut am putut aproape orice mi-am propus in viata asta. Mai grav este ca nu mă inteleg. Da, eu sunt in contradictoriu cu mine. Le urăsc si le iubesc in același timp. Mă folosesc de ele atunci cand pretind ca sunt nervoasa si le urăsc de fiecare data cand pun gura pe ele. Mă simt rău, foarte rău de la tigari si jur ca nu stiu de ce nu le pot lăsa. Mi-am propus zilnic, mi-am jurat, am promis multora si mai ales mie ca nu voi mai pune gura pe ele. Am aruncat de multe ori pachetul cu tigari, le-am rupt, am fumat din cele Mai proaste, le-am combinat. Toate astea in idea ca îmi va veni mintea la cap si voi reuşi sa renunt la ele, dar nici vorba. De fiecare data am luat-o de la cap.
Urăsc acel miros de scrumiera ce mi-a invadat hainele. Mi-e scârbă de mine de fiecare data cand vin de la tigara si cu toate astea, mă repet: NU POT SA RENUNT LA ELE. Daca vreti sa fiu sincera, tigarile sunt singura mea problema ce îmi tulbura linistea de ceva timp.
Mă simt capabila sa înfrunt orice plb, dar se pare ca tigarile mă înfrâng pe mine.
Sunt convinsa ca au fost multi fumători, care au reusit sa se lase asa ca astept cumintica sfaturi si promit sa încerc măcar sa le urmez.
Daca nu m-as simti rău atat fizic cat si psihic, tigara ar rămâne singura mea plăcere nevinovata, însă….ma simt ORIBIL si trebuie sa iau masuri urgent, asa ca daca mai gasiti articole de genul pe blogul meu sa mă iertati, pur si simplu mă obsedează gândul de a renunta la fumat si poate discutând despre asta se va găsi cineva mai bun decat Allen Care sa mă convingă sa renunt. Iată ca desi par o persoana puternica cu acest articol demonstrez cat sunt de slaba cand vine vorba despre propria persoana.

PS: poate ca articolul asta ar fi rămas in ciorna daca in dimineata asta, fix acum….nu as fi cu tigara in bot. Dar ..ma trezii tot cu gândul la ele si cafeaua nu mai e la fel de plăcută. Sunt….prea slaba in fata lor.

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

Lasă un răspuns

