Viata este o poveste….


3935821

M-am gândit sa fug. Sa fug de tine. Sa fug de tot ce am însemnat in viata ta si de tot ce însemni tu pentru mine.
Sa te las sa îmi duci dorul, daca iti va fi. Sa iti dau indicii false cand vei dori sa mă cauti si sa te alung in caz ca mă vei găsi. Sa te las sa suferi.

Da, sunt rea. Sunt rea si o stiu mai bine decât tine, decât oricine. Sunt rea pentru ca eu stiu cel mai bine pretul bunatatii. Eu stiu ce înseamnă sa iubesti si sa nu fii iubit, sa iti pui sufletul pe tava si sa ti se infiga cutitul in el, sa ai răni adânci si sa nu ti le poată vindeca nici timpul. Acesta este pretul bunatatii.
Aceasta este rasplata pentru toate noptile in care te-am asteptat. Pentru toate sacrifiicile făcute. Pentru toate zilele in care nu ai vrut sa stii de mine.
Mă gândesc ca ti-ar face doar bine absenta mea si mai ales, ti-ar readuce ,,inima in piept”. Ai pierdut-o, dragul meu. Tu nu mai ai suflet. Tu nu mai ai puterea de a dărui si…nici sa primesti nu mai stii.

Ieri nu mi-as fi imaginat viata fără tine, azi realizez ca ai fost doar încă o lectie pentru mine, pentru sufletul meu, pentru tot ce voi fi eu de acum.  Cândva toate astea îmi vor părea povesti, demult trăite. Ca si altele. Viata este o poveste. Singura poveste al cărui final nu-l poti afla înainte sa o citesti.

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

Lasă un răspuns

