Cine sunt eu dincolo de acest blog?


cafea_-_fericire

Ei bine, cum sunt o mare devoaratoare de bloguri, cum timpul mi-a devenit prieten, am trecut si e pe la Pishky pe blog sa vad daca este bine, sanatoasa, ce mai face, cum o mai duce, stiti voi…

Am citit eu postarea in care aflam ,, cine este ea dincolo de acest blog”. Dar, misterioasa cum este ea , nu am aflat extraordinar de multe, decat cititnd-o printre cuvinte, si…desi vrea sa para o femeie dura uneori, in ochii mei este un copil bland si extrem de bun. Cel putin eu asta am citit printre randuri, draga mea, sper sa nu ma ,, plesnesti”:)).

Defapt, ea fusese provocata la leapsa, altfel nu cred ca s-ar fi apucat sa dea ,, atatea din casa”. Ce credeti? M-a provocat si pe mine, indirect ….a spus ca provoaca toti cititorii, iar eu sunt una din ei, plus ca imi place leapsa, plus ca …imi este draga:)

Asadar sa inceapa leapsa, zic.:)

1) Din ce oras esti?

Defapt eu nu am oras. Am crescut la tara si ma mandresc cu asta. Apoi orasul in care mi-am luat viata in piept, a fost Turnu -Severin. De acel oras, ma leaga multe, ca si cum m-as fi nascut si crescut acolo. Desi acolo m-am nascut si crescut pana la 2 ani.

2) Cati ani ai?

Chiar daca par pustoaica, am 27 de ani, in martie 28, dar mai este mult pana atunci:)

3) Care este mancarea ta preferata?

Nu e minciuna ! Cartofi prajiti! Cartofi prajiti cu branza si salata de rosii as manca dimineata, la pranz si seara.

4) Care este cel mai mare vis al tau?

Am multe, dar pe primul loc este copilul meu. Imi doresc putere de munca sa am grija de copilul meu si sa il vad sanatos. In rest, cred ca imi pot indeplini toate visele. Sanatate sa fie.

5)Cea mai mare frica a ta este….

Sa nu pateasca ceva grav cei dragi mie, in special copilul meu.  In rest nu imi este frica de nimic. Maine daca as ramane pe strazi, as lua-o de la capat. Am mai luat-o. Mi-e frica doar de moarte. Nu pentru mine. Imi este frica sa nu imi ia oameni dragi de langa mine. Mi-a luat unul deja si nu as mai face fata durerii:(

6)Care este citatul tau preferat? Dar motoo-ul?

Nu am nici unul preferat. Imi plac toate cele pe care le inteleg:)

Alte chestii despre mine….Altele? Tot despre mine?

Sunt mama, dar asta stiti deja.

Sunt iubita. Iubita de multa lume, dar si iubita unui iubit pe care il pretuiesc, iubesc si respect.

Sunt ambitioasa. Niciodata nu iasa lucrurile altfel decat vreau eu.

Sunt nebuna. Nebuna de tot.

Ador cafeaua, dar si tigarile imi plac, insa….intre cafea si tigari nu as putea trai fara cafea cum nu pot trai fara iubire.

SI…sunt un copil cu copil. Sunt mama cand trebuie si prietena fiul meu, cat mai des posibil.

Cred ca este suficient atat, pentru ca nu  stiu daca este cineva curios, iar daca da, astept intrebarI. Altele. Mai am rabdare:))

Iar acum sa provocam. Pam -pam , vorba lui Pishky. Cine sa fie, cine sa fie?

Pai sa fie….DOR DE FEMEIE  , DANA LALICI , dar si pe Lecturi de mamica. Am ales asa pentru ca sunt trei femei pe care le citesc, de la care am multe de invatat si pe care le admir in secret. Acum nu mai este secret si le provoc sa se descopere.:)

Autor: Raluca Bădița

Cand scriu....visez. Cand visez ...zbor. Cand zbor...traiesc.

Lasă un răspuns

